Beste,
Ik heb een 5 tal Sonos speakers in huis welke tot voor kort uitstekend functioneerden. Nu kreeg ik afgelopen week door mijn provider een nieuw model Fritzbox! router toegestuurd, en nu lukt het mij niet de speakers op de nieuwe router aan te melden. Na advies ingewonnen te hebben diende ik de Sonos app geheel van mijn tablet te verwijderen, en deze opnieuw te installeren waarna ik voor nieuwe installatie diende re kiezen. Na installatie van de app wordt echter alleen de optie "aanmelden bij bestaand netwerk" aangegeven. Indien ik deze keuze maak, zoekt de app wél in de nieuwe router, maar zijn de speakers niet vindbaar.
P.s. Ook heb alle speakers gereset en de leds op de speakers knipperen groen.
Kan iemand mij hierin advies geven hoe deze speakers te installeren?
Bij voorbaat dank!
Ik heb een 5 tal Sonos speakers in huis welke tot voor kort uitstekend functioneerden. Nu kreeg ik afgelopen week door mijn provider een nieuw model Fritzbox! router toegestuurd, en nu lukt het mij niet de speakers op de nieuwe router aan te melden. Na advies ingewonnen te hebben diende ik de Sonos app geheel van mijn tablet te verwijderen, en deze opnieuw te installeren waarna ik voor nieuwe installatie diende re kiezen. Na installatie van de app wordt echter alleen de optie "aanmelden bij bestaand netwerk" aangegeven. Indien ik deze keuze maak, zoekt de app wél in de nieuwe router, maar zijn de speakers niet vindbaar.
P.s. Ook heb alle speakers gereset en de leds op de speakers knipperen groen.
Kan iemand mij hierin advies geven hoe deze speakers te installeren?
Bij voorbaat dank!