• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Sorteerknoppen werken niet i.c.m. bladbeveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had je post #19 grondig gelezen dan had je al veel plezier kunnen beleven aan je bestand

Mvg

Rudi
 

Bijlagen

  • DinsdagA.rar
    56,6 KB · Weergaven: 15
Had je post #19 grondig gelezen dan had je al veel plezier kunnen beleven aan je bestand

Hoi Rudi,

Enorm bedankt weer, maar ik heb je post goed doorgelezen en ik heb alle handelingen gedaan, maar ik kreeg het echt niet voor elkaar.... Ik denk dat ik ergens dan een verkeerde volgorde in aanhield of zo...!

Tsja...vrouw én blond:p

Enorm bedankt dat je toch nog wilde helpen, ik had de moed al opgegeven...;)

Groetjes,
MDK
 
Zet je de vraag dan nog even op opgelost (rechts onderaan de pagina).
Trouwens, dat van dat vrouw én blond is toch maar een stereotiep (mijn echtgenote is ook blond snap je):cool:

Mvg

Rudi
 
Ik heb een vriend van mij ernaar laten kijken, maar die begrijpt ook niet wat ik verkeerd doe, ik heb dezelfde codes, alles ziet er hetzelfde uit, maar ik blijf een foutmelding krijgen.
Jouw sheet doet het gelukkig wel, dus die bewaar ik heel goed.

Bedankt voor alle hulp!

Groetjes,
MDK
 
Welke foutmelding krijg je ?
Post indien mogelijk je bestand eens zodat we er eens naar kunnen kijken.

Mvg

Rudi
 
Ik denk het niet Daniël, want die heb ik in post #21 al teruggestuurd

Mvg

Rudi
 
Hoi Rudi,

Dit is het bestand dat we zelf hebben geprobeerd te maken.
Misschien kun je zien wat ik fout doe of gedaan heb?

Groetjes,
MDK
 

Bijlagen

  • VoorbeeldA.zip
    75,7 KB · Weergaven: 8
mdk,

Dit stukje code:
Code:
Private Sub Workbook_open()
    Sheets("Blad1").Protect Password:="test", UserInterfaceOnly:=True
End Sub

Staat in een klassemodule en hoort in ThisWorkbook.

Zie plaatje.

Grtz.
 

Bijlagen

  • screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    64,9 KB · Weergaven: 10
Dank je voor je snelle reactie.

Oké, dat deed ik dus fout....! Helaas heb ik in post 9 al gezegd dat ik het met een klassemodule deed :confused: .

Nu heb ik het in This workbook gezet, maar weer doet ie het niet...
Heb ik nog iets fout of anders dan Rudi staan? Zie nieuwe bijlage.

Groetjes,
MDK
 

Bijlagen

  • VoorbeeldB.zip
    76 KB · Weergaven: 8
Dank je voor je snelle reactie.

Oké, dat deed ik dus fout....! Helaas heb ik in post 9 al gezegd dat ik het met een klassemodule deed :confused: .

Nu heb ik het in This workbook gezet, maar weer doet ie het niet...
Heb ik nog iets fout of anders dan Rudi staan? Zie nieuwe bijlage.

Groetjes,
MDK

Vergelijk eens de beide code's die van jouw en die van Rudi , kijk naar het plaatje ;)
 

Bijlagen

  • verschil.jpg
    verschil.jpg
    53,5 KB · Weergaven: 24
En ik had in post #11 en #19 al gezegd waar hij thuishoorde. Bij het openen van je laatste voorbeeld (VoorbeeldB.xls) krijg ik al gelijk een foutmelding dat de wachtwoorden niet overeenkomen !
Pas het wachtwoord in de macro aan naar analogie met het wachtwoord van de bladbeveiliging. Sla je werk op >> sluit het bestand >> en heropen. En zoals Daniël al aangaf zijn al die Select en Selection onnodig in je macro, want die heb ik in één van de voorbeelden trouwens al eens allemaal verwijderd. Zie bestand post #4

Mvg

Rudi
 
Laatst bewerkt:
En ik had in post #11 en #19 al gezegd waar hij thuishoorde. Bij het openen van je laatste voorbeeld (VoorbeeldB.xls) krijg ik al gelijk een foutmelding dat de wachtwoorden niet overeenkomen !
Rudi

De foutmelding kreeg ik ook maar ik kom wel de sortering doen , nadat ik het password had aangepakt .........;)
 

Bijlagen

  • breakpasswords.jpg
    breakpasswords.jpg
    49,9 KB · Weergaven: 20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan