• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

sorteren gooit gegevens overhoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Ik heb een overzicht met inkomsten en uitgaven (zie bijlage)
Graag wil ik dat het tabblad Kalender automatisch wordt bijgewerkt vanuit het tabblad Tijdbalk.
Echter, Tijdbalk geeft pas een goed overzicht wanneer ik deze sorteer op datum (kolom A). Als ik na het sorteren in Kalender kijk, staan de bedragen door elkaar.
Ik heb al van alles geprobeerd met $ om de kolom- en rijnamen, maar ik kan er niet uitkomen.
Wat zie ik over het hoofd?

Bekijk bijlage geld.zip
 
Wat is de bedoeling van de datum in rij 1? Wat geeft die aan?

Dat is de periode (tussen G1 en G2) waarin de ontvangst c.q. uitgave te verwachten is. In G4 staat bijv. een uitgave van € 125,00 in de periode van 13-10-10 tot 12-11-10. Dat komt overeen met D16 in Tijdbalk, waar een uitgave van diezelfde € 125,00 op 15-10-10 staat.
 
Zie bijgevoegd bestand.
 

Bijlagen

  • financien template.xlsx
    22,7 KB · Weergaven: 16
Probeer het eens zoals in bijlage.
Vermits je blijkbaar in Excel 2007 werkt, is er waarschijnlijk ook een formule op basis van de functie "Sumifs" mogelijk.
 

Bijlagen

  • Tijdbalk.zip
    15,2 KB · Weergaven: 18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan