• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Staffel berekenen Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gelderloos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2019
Berichten
2
Hii,

Ik zie hier al erg veel topics over voorbij komen maar net niet helemaal mijn situatie (of ik kom er niet uit). Ik wil heel graag het volgende; een staffel maken voor X aantal uur die afgenomen wordt, waarbij het uurtarief goedkoper wordt naarmate er meer uur afgenomen wordt. Ik wil daarbij heel graag dat er steeds met dezelfde factor gerekend wordt en dat bij meer uur, het uurtarief 'automatisch' minder wordt. Concreet:

Bij 100 uur moet het uurtarief 23 euro zijn, hoeveel wordt het uurtarief dan bij 200 uur en bij 500 uur etc.

Iemand hier een idee over?

Mijn dank is zeer groot!!
 
Even een tabelletje maken waarin je de uren en bijbehorende tarieven zet ben je nog niet tegengekomen? In geen enkel topic ben je tegengekomen dat een voorbeeldbestand wat beter helpt om een vraag te beantwoorden?
 
Nou, ik wil graag dat de bijhorende tarieven juist berekend worden. Maar dat lukt mij niet..
 
Welkom alsnog.

Goed gebruik is om een voorbeelbestandje (Excel) bij een vraag te plaatsen waarin je (handmatig) aangeeft voor een aantal situaties wat je als uitkomst verwacht of hoe je sheet eruit ziet. Nu is het gokken voor ons, en dat komt een snelle oplossing niet ten goede.
 
Wat lukt er niet dan en wat heb je zoal gevonden? Jouw vraag komt volgens mij best wel vaak voor.
 

Bijlagen

  • Nog nooit gevonden oplossing.xlsx
    10,1 KB · Weergaven: 93
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan