start en weer uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
koeler voor ALDI PC

Keurig net berichtje van Medion retour. Stuur PC op en wij maken offerte voor reparatie......:confused: Sturen geen losse onderdelen op.
heb van de nieuwe fan 1 draad doorgeknipt en het spul draait en koelt weer als een gek, de fan speed wil alleen niet meer down, nou ja dan zullen me HD's ook wel niet meer te heet worden denk ik. Moet nu wel oordoppen op en da's ook weer lastig.
wat te doen? Ik heb wel eens gelezen dat je de fanspeed van buitenaf kan regelen met een dimmertje. Zou dat wat zijn?

groeten,
theo:eek:
 
Ja dat is dus medion, prima service als ze er maar aan kunnen verdienen.:eek: :( :mad: :evil:
 
theo koeten zei:
Keurig net berichtje van Medion retour. Stuur PC op en wij maken offerte voor reparatie......:confused: Sturen geen losse onderdelen op.
heb van de nieuwe fan 1 draad doorgeknipt en het spul draait en koelt weer als een gek, de fan speed wil alleen niet meer down, nou ja dan zullen me HD's ook wel niet meer te heet worden denk ik. Moet nu wel oordoppen op en da's ook weer lastig.
wat te doen? Ik heb wel eens gelezen dat je de fanspeed van buitenaf kan regelen met een dimmertje. Zou dat wat zijn?

groeten,
theo:eek:

Wil dat zeggen dat de comp niet meer uitvalt?
Je hebt ook overigens tempgeregelde fans van Arctic, die zijn fluisterstil en ben je niet afhankelijk van een fandimmer.
 
aldi PC en Medion

Klopt, blijft lopen als een tirelier, alleen dus wat erg veel decibelletjes nu in mijn PC hok.
Ik zat ook te denken aan een Salzman, maar dan moet het mobotje er weer uit en ik begin het zat te worden. wat zou de eenvoudigste oplossing zijn denken jullie?

groeten,
theo
 
theo koeten zei:
Klopt, blijft lopen als een tirelier, alleen dus wat erg veel decibelletjes nu in mijn PC hok.
Ik zat ook te denken aan een Salzman, maar dan moet het mobotje er weer uit en ik begin het zat te worden. wat zou de eenvoudigste oplossing zijn denken jullie?

groeten,
theo
Nieuwe kopen.:cool:

Waarom moet je mobo eruit als je alleen de fan losschroeft en de nieuwe erop schroeft?:confused:
 
salzman fan

"men" zegt dat ie onder de moboboutjes komt te zitten. En ik heb gister zo'n ding eens goed bekeken en moeders kleinste is het niet...... lijkt meer op een kamerventilator. Of zijn er andere?
 
medion pc en fan en LAN

goed, de medion heb ik omgebouwd naar een grotere kast met grotere koeler (saltsman) die inderdaad via een beugel onder het mobo'tje vast gezet wordt. Zeer doordacht allemaal en prima koeler moet ik beamen (met regelaar.... helaas)
Via de medion site alle drivers weer teruggezet (had geen CD em de Medion map weggegooit) en m'n eigen XP geinstalleerd + 4 HD's extra (ruimte zat).
Ik moet nu naar een ander topic, maar weet niet welke, ik wil nl nu alleen nog weten hoe het MSI 7091 mobo z'n LAN tot stand brengt? Achter de front cofer zit wel een receiver met antenne maar vermoed dat die voor de afstandbediening is. Weet iemand iets meer of moet ik naar een ander topic?

groeten,
theo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan