• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Steeds naar tabblad "Bestand"

Status
Niet open voor verdere reacties.

TSAR

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Berichten
160
Ik heb iets vreemds voor...

Telkens ik op een cel in mijn werkblad klik, verspringt excel naar het tabblad "Bestand".

Dus als ik bv. 2 cellen moet inkleuren, dan moet ik het volgende doen :

  1. klik op de eerste cel
  2. tabblad Start activeren
  3. kleur kiezen
  4. klik op de tweede cel (hierdoor verspringt excel terug naar het tabblad Start)
  5. tabblad Start opnieuw activeren
  6. kleur kiezen


Ik werk met volgende versie : Microsoft Office Professional Plus 2010


Alvast bedankt voor het oplossen van dit mysterie !
 
Punt 4 klinkt niet erg logisch. Bedoel je dat er naar tabblad "Bestand" gesprongen wordt? Kan je het bestandje even plaatsen.
 
Inderdaad niet logisch...

Het is niet gebonden aan een bepaald bestand...zelfs wanneer je excel opstart, opent hij zoals normaal een leeg werkblad maar staat hij op het tabblad "Bestand".
 
Wat bedoel je met tabblad. De naam van de tab onderaan de sheet? Of iets anders? Als ik Excel opstart krijg ik een nieuw bestand met de tabbladen "Blad1", "Blad2" en "Blad3". Met welke versie van Excel werk je?
 
Vermoedelijk bedoeld TS dit blad
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    91,5 KB · Weergaven: 172
Sorry, verkeerde terminologie gebruikt...

Met tabblad bedoel ik de menu bovenaan het scherm (dus Bestand - Start - Invoegen - Pagina-indeling - Formules...).

Excel keert dus steeds naar het menu "Bestand" terug...
 
Plongske, dat was het !

Heel erg bedankt en een fijn weekend !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan