Store Subname in container

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar je weet toch wat het originele object is? Het enige wat VBA doet is ook een object met een sub koppelen. Het voorbeeld van Eric heeft een sub met een CASE structuur waarbij je aan de hand van de checkbox in een sub verschillende dingen kan doen.

Het weten wat de sub naam is voegt niet meer informatie toe. Als je sub wordt gestart door "checkbox21" dan was de aanroepende originele call "checkbox21_click" ?

Vat het niet vervelend op, want ik ben zeer dankbaar voor de hulp die jullie mij nu al hebben gegeven, maar ik krijg het gevoel dat wij nu in een vicieus cirkeltje belanden. Ik begrijp dat de sub wordt gestart door "checkbox21" en dat de aanroepende orginele call "checkbox21_click" is. Maar ik zou dan graag willen weten wie de orginele call heeft gedaan, zonder de naam hard coded te hoeven gebruiken van het betreffende ActiveX controls.

Mijn vraag is dus erg simpel, kan ik achterhalen welke ActiveX controls de aanroep doet of achterhalen binnen welke sub de code wordt uitgevoerd? Of ik dan checkbox21 of checkbox21_click als resultaat krijg maakt mij niet zoveel uit, zolang ik het resultaat maar kan opslaan in een variabele.

ps: het kan gewoon niet is ook een antwoord ;-)
 
zonder de naam hard coded te hoeven gebruiken van het betreffende ActiveX controls.
Mijn vraag is dus erg simpel, kan ik achterhalen welke ActiveX controls de aanroep doet of achterhalen binnen welke sub de code wordt uitgevoerd?

Ja met een klasse anders Nee (En voor wat betreft die Nee, ongetwijfeld is eea op te vragen via het uitlezen van de coderegels, wellicht wat api-calls naar de stack, maar de code zal daardoor ALTIJD langer, ingewikkelder en lastiger te onderhouden zijn)
Tip: laat dit gekozen pad los en lees post #15 nog eens
 
Hoi Eric (en Wampier),

Duidelijk antwoord, bedankt. Ik ga nu deze vraag afsluiten, bedankt voor al jullie hulp. Fijn weekend.

Gr Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan