Tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

itschantal

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2011
Berichten
6
Hoi!

Teneerste: sorry dat ik mijn vraag hier plaats, want ik weet namelijk niet zo goed waar ik dit onderwerp onder moet plaatsen..

Oké, mijn vraag:
ik keek altijd films op www.eumovies.eu , nu mijn vista opnieuw is geinstalleerd en alles, werkt het opeens niet meer.. Als ik namelijk een film wil kijken, komt er als eerste de trailer te staan. Die kan ik ook gewoon bekijken. Daarna hoor je op het 'knopje' daar onder te klikken waar staat: Kijken. Als ik dat doe, komt er normaal een nieuwe internetpagina/tabblad naar voren waar ik hem kan kijken. Maar nu gebeurd er telkens niks..
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
(Er staat links onderin de balk wel steeds: fout op de pagina, misschien heeft het hier mee te maken??)

Groetjes, Chantal.
 
Fout op de pagina met een geel driehoekje.
Dubbelklik er eens op en vermeld eens wat er komt te staan.
Evt. een screenshot is het eenvoudigst.
 
Fout op de pagina met een geel driehoekje.
Dubbelklik er eens op en vermeld eens wat er komt te staan.
Evt. een screenshot is het eenvoudigst.

Kan ik je ook niet geven... Heb zelf dit probleem niet...
 
Waarschijnlijk zou de melding bij jou sowieso anders zijn geweest.
Er bestaan tig fouten en evenzoveel verschillende installaties.:eek:
 
Ik heb de foutdetails van de webpagina gekopiërt (wat ik kreeg als ik dubbelklik op 'fout op pagina' klikte). Ik had hier zomaar even een film aangeklikt op eumovies.eu hoor.
Hij doet dit namelijk bij allemaal..
En ook als ik een e-mail open, waar een link in staat, en ik klik daar op, ook dan opent hij niet..

Foutdetails webpagina

Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618; .NET4.0C)
Tijdstempel: Wed, 20 Jul 2011 16:42:10 UTC


Bericht: Interface wordt niet ondersteund

Regel: 232
Teken: 1
Code: 0
URI: http://www.eumovies.eu/bad-teacher-2011/
 
Heb je al een andere browser dan firefox geprobeerd? chrome, IE, opera?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan