tcp optimizer

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdp1

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2007
Berichten
19
ik heb een 20mb abonnement en in werkelijkheid haalde ik 12,5 mb. Goed genoeg. Maar ik wilde zien of ik met tcp optimizer nog betere resultaten haalde. Helaas heeft dit een slecht effect gehad. Ik haal wel veel ping, 618, maar nog maar maximaal 4,5 mb download en 200 upload (was 800). Dus wil ik die tcp eruit hebben en weer terug naar de vorige instelling. Hoe doe ik dat?
 
Sorry, bedankt voor de reactie, maar daar kom ik niet veel verder mee. Als dummy kan iemand mij in gewoon simpel nederlands zeggen wat ik moet doen.
 
Hier in het Nederlands wat Microsoft er over zegt:

http://support.microsoft.com/?kbid=299357

In het kort komt het er op neer, dat het eigenlijk niet zomaar meer te verwijderen is!

Dat is ook het gevaar bij het klakkeloos installeren van dat soort tweaks zonder vooraf te bekijken hoe en of het weer te herstellen is...

Maar goed:

Ga naar Start=>Uitvoeren en tik daarin: netsh int ip reset c:\resetlog.txt en geef enter
 
Laatst bewerkt:
Dat met dat uitvoeren had ik al gedaan, maar de computer zou dan in het zwarte schermpje een tekst moeten laten zien, maar dit blijft voor 1 seconde leeg en verdwijnt dan. Wat kan ik nog meer doen?
 
doe dan in uitvoeren eerst cmd en daarna in de prompt die je dan krijgt het netsh commando
 
probleem opgelost na herstart computer. Hij is weer de oude!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan