Te weinig schijf ruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Internall

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2006
Berichten
82
Hallo Mensen... ik zit met een probleem. Ik heb persongelijk bij het installeren van windows vista mijn C schijf te klein gemaakt. Ik had ongeveer ingeschat hoeveel geheugen ik er voor nodig had maar dat klopte niet echt (door alle updates etc.)

Nu is mijn C schijf voor bijna 95% vol. Is er een programma waarmee ik (zonder een floppy, want ik heb geen floppydrive) mijn C schijf groter kan maken?

Ik heb namelijk ook nog een D en E schijf waar wel genoeg ruimte opstaat.


Erg bedankt! :D
 
Dat heb ik geprobeert maar daarvoor moet ik met een floppy dingen doen. En ik heb geen floppy drive in mijn pc :(

Is er nog een ander programma?
 
Dat heb ik geprobeert maar daarvoor moet ik met een floppy dingen doen. En ik heb geen floppy drive in mijn pc :(
Dat is niet waar, je download dat programma instaleert het, gooit er een crack overheen en dan kan je gewoon de groote aanpassen. Ik heb er geen problemen mee. Misschien had jij een oude versie?
 
Dit is in Windows zelf heel gemakkelijk aan te passen. Ga naar start, rechtsklik Computer, beheren, in de linkerkolom op opslag --> schijfbeheer. Hier kun je alles aanpassen.
 
Dit is in Windows zelf heel gemakkelijk aan te passen. Ga naar start, rechtsklik Computer, beheren, in de linkerkolom op opslag --> schijfbeheer. Hier kun je alles aanpassen.

Mij is verteld dat je HDD dan geformateerd wordt.
 
Ik probeer dat programma eert wel even. Als dat niet lukt, dan kijk ik wel ff voor die ingebouwde windows functie. Bedankt gasten :D :love:
 
Ik gebruik wel windows vista.. Is dat misschien een probleem?
Bij de installatie zegt hij: alleen voor xp (en lager) :S

---------------
Graag snel antwoord, Ik heb nog maar 25 MB vrij :S
 
Laatst bewerkt:
zijn al je schijven bij elkaar 1 schijf? want anders kan je je partities formateren en nieuwes aan maken en dan de hoeveelheid GB aanpassen..
je bent echter wel alles kwijt dan..
 
Ik heb 3 schijven:

is één vaste schijf
Local Disk (E) - 97.6
Local Disk (C) - 16.8 GB


Local Disk (D) - 298 GB
Philips External Hard Disk (P) - 150 GB


Help plz snel, Want ik heb écht ruimte te kort op C
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan