• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tekst niet zichtbaar tijdens typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irmajack

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2016
Berichten
40
Hoi,

Ik zit met een probleempje, niet echt schokkend, maar wel vervelend.
In bepaalde cellen zie ik tijdens het typen geen tekst of cijfers in de cel, maar wel in de formule bank.
Als ik dan een enter geeft komt de tekst wel in beeld.
Dit is niet bij alle cellen.
Cel A1 wel zichtbaar tijdens het typen
Cel A2 niet zichtbaar tijdens het typen.

Weet iemand wat dit kan zijn en hoe dit op te lossen?

Groet, irma
 

Bijlagen

  • test bestand witte tekst.xlsx
    15,3 KB · Weergaven: 118
Zijn hier gewoon beide zichtbaar tijdens het typen. Niet na te spelen in dat document dus.
 
Hoi,

dank je voor je reactie.

Als ik de tekst eerst weghaal met delete en daarna wil typen in cel A2 zie ik geen tekst.
Type ik iets achter de gegevens die al in de cel staan, dan zie ik wel wat er getypt wordt.
Ook als ik in de lege cel J7 iets type heb ik geen tekst in de cel totdat ik naar een andere cel ga.

groet Irma
 
In J7 zie ik het ook.
Waarom weet ik niet maar daar is de fontkleur standaard wit.
Kies er maar eens een andere achtergrondkleur en ga dan pas typen.
Ik heb er zo direct geen oplossing voor.
 
Laatst bewerkt:
Jij bedoelt A3 i.p.v. A2 en daar is het font (tekstkleur) ook wit. Logisch dat je dat niet ziet tegen een witte achtergrond.
 
dank je voor je reactie,

ik zie wat je bedoel, maar weet ooik even niet wat te doen.
ik wacht nog even af, of er nog iemand anders een oplossing heeft.

Groet, irma
 
Je moet de tekstkleur aanpassen en op zwart zetten. Bovenaan in het lint tabblad Start > De grote onderstreepte A pijltje en zwart of automatisch zetten.
Begrijp het zelf ook niet zo goed want bij deleten wordt het weer terug veranderd in font wit. Heeft het ook niet te maken met > Voorwaardelijke opmaak?

Denk het wel, want als ik > Voorwaardelijke opmaak > Regels wissen> Alle regels in het werkblad verwijderen, is het wel normaal.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan