thuis outlook aanmelden exchange werk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DrWillemS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2012
Berichten
1
Goedemorgen iedereen,

Ik heb thuis een Win7 PC met Office 2010, dus ook Outlook 2010.

Nu heb ik alle gegevens (het werkt met deze gegevens op mijn Android) om mij aan te melden op de Exchange server van mijn werk.

Ik heb het https:// adres ik heb een (interne) domein.naam (die ik ook in Android gebruik) van mijn werk, ik heb mijn login naam en wachtwoord.

Ik heb al zitten puzzelen in Outlook, en later via het configuratiescherm -> email.

Maar ik kom er niet uit....Ik kan nergens die domein.naam invullen, automatisch op laten zoeken werkt ook niet.

Hoe kan ik mijn mail van het werk op mijn Oulook thuis bekijken??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

AANVULLING: Ik weet niet meer met welke instellingen, maar op een gegeven moment kreeg ik wel een popup venstertje dat ik me aan moest melden voor email. Hierin stond wel een domein naam, maar dat was van mijn eigen PC...en niet dat van mijn werk...dus ergens moet ik die domeinnaam in kunnen vullen maar waar...???

gr.
DrWillemS
 
Laatst bewerkt:
Enige tip die ik je zo snel kan geven is de volgende:
Het domein kun je invullen als onderdeel van de gebruikersnaam, op de volgende manier:
domeinnaam\gebruikersnaam

Dus stel dat, als voorbeeld, je nu als gebruikersnaam DrWillemS hebt staan, en de domeinnaam is zakelijkdomein.com, dan moet de gebruikersnaam worden:
zakelijkdomein.com\DrWillems

Tijs.
 
Ook geprobeerd,

Hij blijft zeggen dat de server of outlook niet online is....
bij het opstarten van outlook zegt ie nu wel domein.naam\gebruiker en kan ik een ww ingeven, maar zegt steeds dat ie niet kan bereiken en de mappen niet beschikbaar zijn...

Hoop dat iemand mij kan helpen...volgens mij moet het gewoon kunnen want met deze gegevens werkt het ook op mn Android telefoon...

gr.
DrWillemS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan