Toegang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
oei, ik moet dit even laten bezinken, transparant maken...den oude hier is nog maar eens aan het...zwemmen.
 
Probleem "slotje" en "dot" niet opgelost.

Ga alles eens opnieuw doornemen.
 
Met de zoekmachine Everything van Voidtools heb je aanwezige normal.dot met de locatie binnen één milliseconde!

In post 1 zie ik geen bestand met een slotje, alleen een screenshot met toegang geweigerd. En dat is vaak een kwestie van mogelijk systeembestanden en machtigingen.
 
Laatst bewerkt:
Slotje.jpg

Ik denk er hier verschillende te hebben die ik niet kan openen.
Mogelijk is dat normaal maar op mijn desktop zie ik geen enkel slotje en zit ook Windows 10 Office 2000 enz.
 
Om aangegeven map te openen moet je Administrator rechten hebben, het is nl. een verborgen systeem map.
 
Lokaal account en Administrator
Moet ik nog ergens anders kijken ?
 
De mappen "Mijn documenten" en "Mijn downloads" zijn dat systeem mappen ?
Heb ik indertijd verplaatst naar een andere partitie. Die zijn dus nu niet meer te openen op de bootpartitie (C) maar wel waar ze nu gelokaliseerd zijn.
Kan dat de oorzaak niet zijn ?
Indien ja, worden de andere systeem bestanden hierdoor ook beïnvloed en niet te openen ?
 
Je haalt er veel te veel bij. Ik zie nog steeds geen slotje. Voer CMD uit als administrator en typ:
cd\
enter
cd Users\Username\Application Data
enter
en dan denk ik dat de map leeg is

You should be going to C:\Users\Username\AppData instead. The "Application Data" folder is only there for backwards compatibility reasons i.e. pre-Vista applications. Unless you have a good reason to do so, the default permissions shouldn't be changed.
 
Laatst bewerkt:
I.p.v. Username moet je uiteraard wel de naam van jouw account invullen, anders kom je nergens, maar dat lijkt me duidelijk..?
En AppData i.p.v. Application Data...
 
Daarnaast is dat geen command scherm maar Powershell.
 
Alles moeilijk maken. Type gewoon cmd in het zoekvak cmd = Opdrachtprompt en dan zie je de app/programma en > Uitvoeren als administrator, dat is alles, zie verder post 28

Ja, hij wil perse naar de map Application Data laat hem dat maar doen en die is vermoedelijk leeg. Zie ook post 28.
 
En dan type je dir gevolgd door een enter.
Dan zie je alle bestanden in de map.
 
Heb ik iets gemist? Ik heb nergens gelezen dat die map …\AppData niet toegankelijk zou zijn.
Bij mij is de locatie van het bestand Normal.dotm
C:\Users\Username\AppData\Roaming\Microsoft\Sjablonen
Zoek je dan die?
 
Ja, dat is hetgeen ik gevonden had in helpmij forum, persoon die dergelijk probleem had. Als mij goed herinner moest de inhoud verwijderd worden...ik vind het wel terug.
Met deze lijken beide aangekaarte punten mogelijk opgelost.

Bedankt Senso.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan