Toekomst Mandriva

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0663

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Berichten
452
Hallo,

Is er hier iemand die mij kan vertellen hoe de toekomst van Mandriva er nu precies uitziet? Want ik snap het niet helemaal meer.

Alvast bedankt,
Stefan
 
Niemand hier kan in de toekomst kijken. Maar waar doel je precies op? Wat is niet duidelijk?
 
Mandriva gaat verder ontwikkeld worden door de gemeenschap onder een andere naam net als OpenSUSE en Fedora.
Er blijft wel een officiële Mandriva versie.
 
@RogerS: Ik bedoel, ze waren begin 2012 bijna failliet, en toen hebben ze besloten het over te laten aan de community, maar ik weet niet precies hoe dat gaat, en wat het inhoud. Dus dat was mijn vraag, hoe dat nu gaat.

@Willieth: Oke, maar blijft dat bedrijf Mandriva S.A wel bestaan? Ik snap dat het een andere naam gaat krijgen, maar blijft het bestaan? En zoals Mandriva Powerpack, gaat dat ook weg, of blijft dat?
 
Mandriva S.A blijft bestaan voor de zakelijke markt, voor de consumenten wordt het versie die door de community (gratis) wordt ontwikkeld.
Powerpack geen idee of dat blijft
 
Oke, maar wat is een distro die door de community wordt ontwikkeld, kan iedereen er zo aan mee werken? En Mandriva S.A blijft toch nog wel ondersteuning bieden voor de community editie?
 
Ik heb gehoord dat Mandriva zich op de zakenmarkt richt, is het dan niet meer geschikt voor thuisgebruikers?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan