toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

anna1945

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2018
Berichten
4
hallo, ik heb een toetsenbord iCUE corsair waar ik 18 sneltoetsen kan instellen, is iemand die een gelijkaardig toetsenbord heeft en mij kan zeggen hoe ik dat moet instellen, software is gedownload en het lukt mij de programma's op het toetsenbord in te stellen maar telkens ik de pc afsluit en later terug opstart is alles er terug uit. Bedankt en groeten
Windows11
 
Dag Lange Pier, bedankt voor uw antwoord, mijn toetsenbord is de K95 RGB Platinum, ik heb de software gedownload en geïnstalleerd, en ik kan de toetsen instellen en zolang ik de pc niet heb afgesloten kan ik de sneltoetsen G en F gebruiken, maar ze blijven niet staan bij het heropstarten van de pc dan is alles er terug uit.
Groetjes
Anna1945
 
Dag Lange Pier, ja ik gebruik het via iCUE, de 6 G toetsen en er zijn er 12 F toetsen maar die heb ik niet allemaal nodig, ik heb er zes nodig. Het heeft gewerkt met W10 maar nu heb ik een nieuwe pc met W11 en ik krijg het niet meer ingesteld.
Groetjes Anna1945
 
Hallo, bedankt voor uw hulp, ik heb de software verwijderd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd en het is in orde.
Thanks en prettige feestdagen
Anna1945
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan