Toshiba Laptop valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
5.202
Hey mensen,

Ik heb hier een laptop van een vriend van me, de accu was kapot en daarom hebben we een nieuwe gehaald.
Nu zit de nieuwe erin, en na enige tijd valt hij steeds uit :8-0:
Bezig met formatteren, en dan bij 33% valt hij uit :(

Iemand een idee hoe of wat :( ?
 
Geplaatst door rene_overtoom
Hey mensen,

Ik heb hier een laptop van een vriend van me, de accu was kapot en daarom hebben we een nieuwe gehaald.
Nu zit de nieuwe erin, en na enige tijd valt hij steeds uit :8-0:
Bezig met formatteren, en dan bij 33% valt hij uit :(

Iemand een idee hoe of wat :( ?

Is dat sinds die nwe accu,of was dat uitvallen al?
Is de accu origineel?
Wat doet de notebook als je hem laat lopen alleen op de adapter,met de accu eruit?

Ik werk bij Toshiba namelijk.

Zou ook nog je Hdd kunnen zijn,heb je de mogelijkheid om een andere Hdd te proberen?

Haal je Ram bankje(s) er eens uit,als je er twee hebt,moet je ze eens stuk voor stuk proberen,en de ene in het andere slot doen,om te testen of het niet aan het slot ligt.

Het kan,als je dit allemaal hebt geprobeerd,ook evt de processor nog zijn,maar dat hoop ik niet voor je.

Wat voor type is het,een Satallite Pro ofzo?

Laat ff wat weten wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Succes.
 
Geplaatst door LEONEHONDA


Is dat sinds die nwe accu,of was dat uitvallen al?
Het was hiervoor ook al, alleen we dachten dat de accu compleet kapot was, vandaar de nwe aankoop :(
Is de accu origineel?
Yup, bij Dunnet, offciele Toshiba dealer gehaald
Wat doet de notebook als je hem laat lopen alleen op de adapter,met de accu eruit?
Niks :( dan valt hij uit, hetzelfde grijze/zwarte scherm
Ik werk bij Toshiba namelijk.

Zou ook nog je Hdd kunnen zijn,heb je de mogelijkheid om een andere Hdd te proberen?
Hmm...dat zou het indd kunnen zijn nu je het zegt!!Ik heb er alleen geen andere schijf :(

Haal je Ram bankje(s) er eens uit,als je er twee hebt,moet je ze eens stuk voor stuk proberen,en de ene in het andere slot doen,om te testen of het niet aan het slot ligt.
Ga ik NU ff proberen :) !! EDIT, is niks :( maakt niet uit
Het kan,als je dit allemaal hebt geprobeerd,ook evt de processor nog zijn,maar dat hoop ik niet voor je.

Wat voor type is het,een Satallite Pro ofzo?
Yup, een 1800 met 1 Ghz Celeron
Laat ff wat weten wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Succes.
 
Laatst bewerkt:
Is dat sinds die nwe accu,of was dat uitvallen al?
Het was hiervoor ook al, alleen we dachten dat de accu compleet kapot was, vandaar de nwe aankoop
Is de accu origineel?
Yup, bij Dunnet, offciele Toshiba dealer gehaald
Wat doet de notebook als je hem laat lopen alleen op de adapter,met de accu eruit?
Niks dan valt hij uit, hetzelfde grijze/zwarte scherm DAN HAD JE GEEN ACCU HOEVEN TE KOPEN.......


Zou ook nog je Hdd kunnen zijn,heb je de mogelijkheid om een andere Hdd te proberen?
Hmm...dat zou het indd kunnen zijn nu je het zegt!!Ik heb er alleen geen andere schijf IK ZOU ER FF EENTJE VAN IEMAND LENEN ALS IK JOU WAS,MAAR KOOP NIETS MEER ZONDER EERST HET PROBLEEM ECHT GOED TE ANALISEREN.

Haal je Ram bankje(s) er eens uit,als je er twee hebt,moet je ze eens stuk voor stuk proberen,en de ene in het andere slot doen,om te testen of het niet aan het slot ligt.
Ga ik NU ff proberen !! EDIT, is niks maakt niet uit
Het kan,als je dit allemaal hebt geprobeerd,ook evt de processor nog zijn,maar dat hoop ik niet voor je.

Wat voor type is het,een Satallite Pro ofzo?
Yup, een 1800 met 1 Ghz Celeron
Laat ff wat weten wat je allemaal al hebt geprobeerd.


Heb je nog garantie op de Notebook?

Als je het echt niet meer kan oplossen,dan moet je me maar even mailen,ok?
 
Garantie niet meer, maar hij is goed verzekerd, ik weet niet of hardware uitval hierobder valt, maar ik denk het niet.

Dat de accu misschien niet gekocht had hoeven worden zou kunnen, alleen hij wilde zowiezo 2 Accu's want als je geen netstroom hebt, is 1 zo weinig als je aan het werk bent. Dus wie weet heeft ie er dalijk meteen 2 goede ;)

Enne....de error die op het scherm KWAM (NU ineens niet meer :S en het oranje lampje van de accu is ineens groen geworden na 3 uur opladen) was error in windows/system32 ofzo, 10 regels tekst.
Hmm....ik DENK indd dat het de HDD is. Ik zal even kijken of ik hier ergens een laptop HD kan fixen, dan zal ik het ff testen!
Tot zover, bedankt voor je hulp !
 
Mijn Toshiba Satellite P300D-15C laptop valt soms ook uit, maar ben bang dat ik de ventilatoren kapot maak als ik met de stofzuiger er bij ga. En zag dat het zeer veel werk is om hem los te maken en schoon te maken klopt dat?

Is dat sinds die nwe accu,of was dat uitvallen al?
Is de accu origineel?
Wat doet de notebook als je hem laat lopen alleen op de adapter,met de accu eruit?

Ik werk bij Toshiba namelijk.

Zou ook nog je Hdd kunnen zijn,heb je de mogelijkheid om een andere Hdd te proberen?

Haal je Ram bankje(s) er eens uit,als je er twee hebt,moet je ze eens stuk voor stuk proberen,en de ene in het andere slot doen,om te testen of het niet aan het slot ligt.

Het kan,als je dit allemaal hebt geprobeerd,ook evt de processor nog zijn,maar dat hoop ik niet voor je.

Wat voor type is het,een Satallite Pro ofzo?

Laat ff wat weten wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Succes.
 
@Remon1989 ,

Zoals je kan zien reageer je op een topic uit 2003, dat is niet actueel meer. Om die reden gaat er een slotje op, het is namelijk niet toegestaan topics omhoog te halen ouder dan 3 maanden. Je kan wel een nieuwe vraag stellen met daarin een verwijzing naar dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan