transformerbook of tablet en welk besturingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

doe-dit-dan

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2001
Berichten
906
Hallo, bij deze een vraag over de aanschaf van transformerbook of tablet en welk besturingssysteem

Budget €500/€750
voor thuis gebruik deels vervanger van desktop pc dus vooral voor snel iets op zoeken op internet mail

Wil iets wat qua besturingssysteem kan upgraden verwacht vaak kort gebruik van het apparaat, waardoor levensduur wat langer is ?(dus android valt voor mij af)

of staar ik mij hier blind op ivm.accu ?

Je doet me een groot plezier met een zet in de goede richting, Met vriendelijke groet en Thanks voor de moeite
 
Ik heb mij een maand of 2,5 geleden een iPad 2 Air WiFi aangeschaft voor precies hetzelfde doel.
Handzaam, prima accu-duur, prettig 10" scherm, goede software-support en laag gewicht.
Was destijds in de aanbieding bij Mediamarkt.
Mijn eerste Apple-hardware ooit en ik moet eerlijk zeggem, ik ben zeer aangenaam verrast want het ding doet alles wat ik ervan verwachtte en nog snel ook...
Misschien een overweging waard..?
 
Laatst bewerkt:
rmeerwaarde

Hoi Scrapheap ,top bedankt voor je reactie, zat ook al in die richting te denken, maar bij een transformerbook(hybride) is een toetsenbord dan geen meerwaarde?
 
Moet eerlijk zeggen dat mij dat gevoel ook bekroop, een toetsenbord is natuurlijk vertrouwd en je hoeft niet zoveel te switchen naar een andere indeling ( van letters naar cijfers / bijzondere tekens ) als met een onscreen toetsenbord zoals op een tablet of smartphone maar het went wel snel hoor.
De aanslagen hebben uiteraard geen feedback zoals een echt toetsenbord maar de iPad is wel erg vlot en accuraat bij de aanslagen.
Je kunt uiteraard altijd even bij een kennis of Mediamarkt met zo'n ding spelen en kijken of het miss. iets voor je is.
Ik ben in elk geval vrij snel aan het gebrek van een echt toetsenbord gewend geraakt, voor mij geen geal-breaker in elk geval :d

Uiteindelijk is en blijft het je eigen keuze en daar wens ik je succes mee :thumb:
 
Hoi Scrapheap,sorry voor de late reactie, ben nog niet helemaal eruit ,maar ben op de goede weg naar mijn keuze, top bedankt voor de moeite enne tips voor aanschaf zijn welkom

TNX
 
Geen punt, doe er je voordeel mee en veel plezier met je uiteindelijke aankoop :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan