Trial versiw Office

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yvon1967

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2013
Berichten
2
Ik heb vanavond de trial versie van de Office 365 gedownload. Ik kreeg daatna de melding dat er te weinig geheugen zou zijn....nieuwe laptop. Torn ik opnieuw wilde downloaden kreeg ik de boodschap dat er een beta versie al op de harde schijf stond maar en dat ik die eerst moest verwijderen via het configuratiesysteem. Maar daar kan ik het pakket niet vinden. Enig idee wat ik fout doe. Ik ben wat dat betreft een digibeet.
 
Yvon, ga hier eens naar toe Lees bij oudere versies van office verwijderen. Maar lees eerst eens alles op je gemak door. En als je een digibeet bent haal er iemand bij. Het is niet moeilijk. Klikje En op die pagina staan nog veel meer klikjes. Succes ermee. Laat eens weten hoe het je verging. Er zitten hier meer goede helpers.
 
Dank voor de tip en de klikjes. Het is me gelukt de versie te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik hoop niet te veel gebruik te hoeven maken van deze site.
 
Zet je de vraag dan op opgelost? Dat kan in je startpost.

Pim
 
Dank voor de tip en de klikjes. Het is me gelukt de versie te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik hoop niet te veel gebruik te hoeven maken van deze site.
Oke fijn dat het is gelukt. Groeten Manamana.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan