Twee beeldschermen aansluiten op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaj2014

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2014
Berichten
2
Beste Allemaal,

Ik wil graag twee externe beeldschermen aansluiten op mijn laptop (acer Aspire E1-572) zodat ik thuis kan werken alsof ik een vaste computer heb. Ik wil daar ook een extern toetsenbord en muis bij gebruiken. Het idee is dat ik mijn laptop dan als het ware gebruik als vervanger van de kast die bij een vaste PC hoort. Kan iemand mij uitleggen hoe dit moet en welke dingen ik daarvoor nodig heb buiten twee schermen?

Alvast heel erg bedankt!

groeten,
kaj
 
Welkom op Helpmij!

Belangrijk is dat je voor elk scherm ook een aparte videokaart hebt. Bij een laptop kan je die niet zomaar er in plaatsen, je zal dus een externe videokaart moeten nemen, die vaak van lage kwaliteit zijn.

Extern toetsenbord en muis? Eeehm... gewoon een USB-muis en toetsenbord inpluggen? Of beter! Koop een complete draadloze set met één ontvanger, ben je gelijk klaar!
 
het hoeft slechts een projectie van het bureaublad van de laptop te zijn. Alsof ik twee beamers aan wil sluiten op mijn laptop. Moet veel excel bestanden verwerken dus dan is het handig om te informatie op één scherm te hebben en het invoeren in excel op de andere. Heb ik daar dan ook nog een extra videokaart voor nodig of kan dit gewoon door een koppelstuk van VGA of VGI te kopen?
 
Welke aansluitingen heeft je laptop? Geef anders het exacte typenummer van je laptop, dan weten we ook wat meer.

Vertel ook gelijk de aansluitmogelijkheden van de schermen. Wat toetsenbord en muis betreft is een draadloos setje met een ontvanger inderdaad het makkelijkste ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan