Uitleendatabase

Je zou natuurlijk ook gewoon zelf eens wat kunnen proberen. In de voorgaande post heb je al de nodige suggesties gehad. Ga daarmee aan de slag; daar leer je het meeste van. Bouw iets wat je echt nodig hebt in plaats van af te wachten toe iemand iets voor je bouwt dat het toch net niet is.
Uiteraard willen we je bouwsel altijd met een positief-kritische blik bekijken.
 
Ik kijk mijn gestelde vragen en antwoorden terug. Maar ik kan een aantal vragen en antwoorden met bijbehorende bestandjes niet meer vinden. Kan het zijn dat dit draadje gedeeltelijk is opgeschoond?
 
Bij mijn weten worden er geen berichten tussendoor verwijderd, tenzij de moderator vindt dat die berichten niets met de vraag te maken hebben. Maar dat gebeurt zelden. Zou een hoop topics in het Excel forum overigens een stuk korter maken :). Welke bestanden ben je kwijt?
 
Ter info,
Het betreft dit sticky. Ik weet niet wat er is gebeurd. Maar ik loop tegen het volgende aan/valt mij op.
Dit sticky had al minimaal 54 post. Van post 44, 53 en 54 had ik de bijgaande (aangepaste) bestandjes gedownload. Omdat ik nu weer de tijd en de mogelijkheid heb om hier weer mee aan de slag te gaan dacht ik ze terug te kunnen vinden in het forum om n.l. ook de tekst met tips en aanwijzingen te raadplegen.
Helaas is dit nu niet mogelijk.
Maar ik nu toch reageer heb ik een vraag aan OctaFish. Heb jij nog kans gezien om de database aan te passen zoals je aangaf in post nr 15.
Ik ben benieuwd wat het is geworden.
 
Het betreft dit sticky.
Dit stukje tekst verwijst nergens naar, dus dat kunnen we ook niet meer terugleiden zo. Je zult iets meer moeten prijsgeven :).
Ik ben de laatste tijd druk geweest met andere zaken, en eerlijk gezegd is de db daarbij even op een zijspoor beland. Is nu onderweg naar China denk ik :D. Maar ik zal er deze week weer even naar kijken, want hij was redelijk af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan