Wij krijgen een lijst met tickets, met daarin de created date en completed date.
Afspraak is op basis van categorie om een ticket binnen een bepaalde tijd af te handelen.
Graag zou ik het aantal uur berekend willen zien tussen de twee genoemde data. Rekening houdend met werkdagen, van 08:00 - 17:00 uur.
Tevens of betreffende ticket binnen de afgesproken condities is behaald en zo niet, hoeveel overschrijdingstijd hiermee gemoeid is.
Ik ben benieuwd of iemand hier een formule voor weet.
Groet,
Marja
Afspraak is op basis van categorie om een ticket binnen een bepaalde tijd af te handelen.
Graag zou ik het aantal uur berekend willen zien tussen de twee genoemde data. Rekening houdend met werkdagen, van 08:00 - 17:00 uur.
Tevens of betreffende ticket binnen de afgesproken condities is behaald en zo niet, hoeveel overschrijdingstijd hiermee gemoeid is.
Ik ben benieuwd of iemand hier een formule voor weet.
Groet,
Marja