• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart60

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2020
Berichten
2
Hallo,

Ik ben op dit moment met een urenbriefje bezig, alleen moeten deze worden vervolgens worden goedgekeurd.

Persoon A zijn uren moeten worden goedgekeurd worden door Persoon H
Persoon B zijn uren moeten worden goedgekeurd worden door Persoon H

Kan iemand mij een advies geven of een instelling maken zodat dit alsnog gebeurd.

Als voorbeeld heb ik een urenbriefje toegevoegd, daarin kunnen jullie zien dat er op projecten wordt gewerkt.

Ik hoor graag wat hier mogelijk is, wie helpt mij uit de brand...
 

Bijlagen

  • Timesheet.xlsb
    22,8 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Heb je geen mailadres van persoon H?
Kan die het via de mail goedkeuren.

M.a.w. je informatie is veel te summier om hier een zinnig reactie op te geven.
Wat moet er gebeuren?
 
Bedankt voor je bericht Harry,

Dit is meer voor diverse medewerkers, die hun uren gaan indienen.
Alleen wil ik a dit zo veilig mogelijk doen, B: zo gemakkelijk mogelijk voor de medewerkers.

In de bijlage is een bestaand urenbriefje, deze heb ik nu naar Excel overgezet en het is de bedoeling dat de medewerkers de uren in dat Excel document invoeren en dat de teamleiders de uren gaan goedkeuren middels een verwijzing etc.

Kun jij mij daarin verder helpen?
 
Beste Bart,
Ik vraag me af of excel hier wel de geschikte tool voor is. Ik neem aan dat de leidinggevende ook ergens vastlegt of er wel of geen akkoord is gegeven. Wat doe je als er maar een deel akkoord is, afkeuren, aan laten passen en opnieuw in laten dienen?
Ik neem aan dat de beoordeelde en goedgekeurde uren ergens opgeslagen worden zodat er later geen wijzigingen meer kunnen worden aangebracht zonder beoordeling.


Erik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan