Misschien al een gestelde vraag, maar ik kan het antwoord niet vinden...
Ik maak een urenrooster/werkrooster
werknemer 1 werkt van 07:30 tot 17:00 uur, neemt 00:30 uur pauze, dan berekent Excel dat deze persoon 9 uur heeft gewerkt en zet dat neer als 09:00 uur, hoe kan ik dat omzetten naar 9 uur, zodat ik aan het eind van de week alle uren van de verschillende werknemers op een afdeling kan optellen?
Ik heb nauwelijks kennis van Access, dus een verwijzing daarnaartoe zal me niet helpen. Degenen die de roosters in moeten vullen hebben helemaal geen kennis van Excel of iets anders, dus het moet simpel in te vullen zijn.
Bedankt alvast voor een reactie.
Ik maak een urenrooster/werkrooster
werknemer 1 werkt van 07:30 tot 17:00 uur, neemt 00:30 uur pauze, dan berekent Excel dat deze persoon 9 uur heeft gewerkt en zet dat neer als 09:00 uur, hoe kan ik dat omzetten naar 9 uur, zodat ik aan het eind van de week alle uren van de verschillende werknemers op een afdeling kan optellen?
Ik heb nauwelijks kennis van Access, dus een verwijzing daarnaartoe zal me niet helpen. Degenen die de roosters in moeten vullen hebben helemaal geen kennis van Excel of iets anders, dus het moet simpel in te vullen zijn.
Bedankt alvast voor een reactie.