Voor mijn stage heb ik gekozen om een spreadsheet te optimaliseren, ik heb al heel wat veranderd maar wil nu een userform maken zodat er informatie kan worden toegevoegd tussen de rijen in.
het is een cashflow spreadsheet dus alles zou op moeten schuiven naar beneden en in orde moeten blijven.
zou iemand mij hiermee kunnen helpen, ik heb al een beetje gevochten met de userforms maar ik zie overal voorbeelden voor het toevoegen van cellen in een lege rij.
ook zou het een regel bij de legenda moeten voegen waar ik kan invoegen wat de cel inhoudt.
weet iemand of dit uberhaupt mogelijk is, of is het teveel gevraagd?
bij voorbaat dank!
het is een cashflow spreadsheet dus alles zou op moeten schuiven naar beneden en in orde moeten blijven.
zou iemand mij hiermee kunnen helpen, ik heb al een beetje gevochten met de userforms maar ik zie overal voorbeelden voor het toevoegen van cellen in een lege rij.
ook zou het een regel bij de legenda moeten voegen waar ik kan invoegen wat de cel inhoudt.
weet iemand of dit uberhaupt mogelijk is, of is het teveel gevraagd?
bij voorbaat dank!