Hallo,
Ik heb in Word een tekst waar ik graag een checklist van zou maken. Voor elke regel die begint met een opsommingsteken of titel zou ik graag een kadertje in de linkermarge zetten zodat de gebruikers van deze tekst hierin kunnen afvinken. Het afvinken is enkel nodig op de afgedrukte tekst, niet elektronisch.
De kadertjes moeten ook mee opschuiven als er een regel tussen geschreven wordt en verdwijnen bij het verwijderen van een zin. Ze moeten dus vast bij een specifieke regel horen.
Ik heb al geprobeerd om alles over te zetten naar Excel maar als er dan achteraf iets aan de tekst aangepast moet worden, werk je in een Excelomgeving en niet meer in word, wat het aanpassen moeilijk maakt.
Ook heb ik geprobeerd om in Word zelf getekende kadertjes als illustratie in te voegen en ze via tekstomloop te laten meegaan met de tekst, maar dan krijg ik ze niet mooi geschikt en dit is een zeer tijdrovende bezigheid voor ong. 75 bladzijde tekst.
Heeft er iemand een oplossing voor mijn probleem?
alvast merci,
Tom.
Ik heb in Word een tekst waar ik graag een checklist van zou maken. Voor elke regel die begint met een opsommingsteken of titel zou ik graag een kadertje in de linkermarge zetten zodat de gebruikers van deze tekst hierin kunnen afvinken. Het afvinken is enkel nodig op de afgedrukte tekst, niet elektronisch.
De kadertjes moeten ook mee opschuiven als er een regel tussen geschreven wordt en verdwijnen bij het verwijderen van een zin. Ze moeten dus vast bij een specifieke regel horen.
Ik heb al geprobeerd om alles over te zetten naar Excel maar als er dan achteraf iets aan de tekst aangepast moet worden, werk je in een Excelomgeving en niet meer in word, wat het aanpassen moeilijk maakt.
Ook heb ik geprobeerd om in Word zelf getekende kadertjes als illustratie in te voegen en ze via tekstomloop te laten meegaan met de tekst, maar dan krijg ik ze niet mooi geschikt en dit is een zeer tijdrovende bezigheid voor ong. 75 bladzijde tekst.
Heeft er iemand een oplossing voor mijn probleem?
alvast merci,
Tom.