VBA of expressie of in een qeury

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beelzebub001

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2009
Berichten
3
Wie kan mij helpen met dit probleem!
Ik heb een tabel met gegevens deze gegevens moet in een subformulier komen “artikel”
Alleen als het geselecteerd moet worden, moet het door een VBA-code of expressie, ik weet niet welke en/of welke formule het is?
Eerst moet de popup “groepen” vertelen uit welke groep het moet komen daarna van alle geslecteerde groepen komt de popup “Verstrekkingen” dan moet alles geslecteerde van de groepen geslecteerd worden op verstrekkinen. Als dat gedaan is dan moet in het voorraadformulier onder de kopje subformulier artikel alle artikelen komen die ik net geselecteerd heb naar voren komen.

al vast bedankt hiervoor

John
 
Kun je doen door in de kop van een formulier een keuzelijst te zetten met daarin al je groepen.
Gekozen waarde neem je op als konditie in een query.
Formulier baseer je op de query.
Na het kiezen van een waarde uit de keuzelijst vraag je je formulier opnieuw uit middels Me.Requery (VBA code die je onder de Na Bijwerken gebeurtenis van je keuzelijst hangt).

Zoek ook even in het forum, onderwerp is tig keer behandeld.

Grtz,

Tardis
 
Sorry ik heb lopen zoeken maar volges mij niet geod genoeg.
al vast bedankt en kijken wat je precies bedoelt met je antwoord.
 
Mocht het niet zo lukken met zoeken: hier staan wat voorbeelden in...
 

Bijlagen

  • FrontEnd-BackEnd.rar
    64,3 KB · Weergaven: 22
bedankt maar dit is niet wat ik bedoel.
Ik heb al een lijst met gegevens alleen met twee pop up wil ik juist die lijst filteren met wat ik aanklik en dan moet die gegevens in de subform komen die ik gemaakt heb.
 
Staat echt in het voorbeeld.... Moet ik alleen wel het juiste bestand uploaden :eek:
 

Bijlagen

  • FrontEnd-BackEnd.part03.rar
    3,9 KB · Weergaven: 17
  • FrontEnd-BackEnd.part02.rar
    100 KB · Weergaven: 12
  • FrontEnd-BackEnd.part01.rar
    100 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan