Verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlikKlak

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2010
Berichten
28
Hallo,
Ik heb een verbinding via een kabel maar als ik kijk ben ik niet verbonden met mijn netwerk, VGV75nogwat, maar alleen met een bepaald Network(een groep verbinding). Als ik de lijst bekijk zie ik dat ik eerst via een Switch verbonden ben en dat gaat over in mijn VGV75, dat snap ik eigenlijk niet. Ik ben toch gewoon verbonden met VGV?
Maar goed, ik kan gewoon browsen maar gamen lukt niet. Als ik bijvoorbeeld World of Tanks speel dan valt hij om de 2 minuut uit omdat de verbinding verbroken is, terwijl ik gewoon nog kan browsen.
Dit heb ik met elke game!
Kan iemand mij helpen want zo kan ik niks spelen..

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Methode om het apparaat in Apparaatbeheer te verwijderen en met een herstart opnieuw te laten installeren schijnt verbetering opgeleverd te hebben.
Anders kan nog een driver-update van de Marvell Yukon netwerkkaart geprobeerd worden: link

Tijs.
 
Het is zeker gelukt dankzij de hulp van dnties. Dank je wel ervoor!
 
Fijn dat het geholpen heeft! :)

Tijs.
 
Het probleem is weer terug! Als ik in een game ga met World of Tanks valt hij weer weg en moet ik hem opnieuw opstarten waarna hij het even doet maar opeens weer wegvalt.
Grr.
 
Heeft niet gewerkt. Maar ik ga nu proberen om weer het apparaat te verwijderen maar ik ben vergeten hoe het ook alweer moest. Je legde het uit in de chat maar dat bericht heb ik natuurlijk niet meer. Ik zit nu bij apparaten, moet ik dan de installatie ongedaan maken? of uitschakelen?
 
Netwerkadapters openklikken, klik op Yukon apparaat en druk dan op de Del knop. Dat is hetzelfde als Installatie ongedaan maken.
Op de (mogelijke) vraag of de driver verwijderd moet worden negatief antwoorden (oftewel: Behoud de driver).

Tijs.
 
Je hoeft niets te doen, dan.
De netwerkkaart wordt automatisch opnieuw geïnstalleerd.

Tijs.
 
Dus zelfs nieuwe driver heeft niet geholpen?
Dan heb ik geen idee en heeft (hopelijk) iemand anders nog een oplossing/t

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan