Verbinding op afstand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Berichten
436
Hi,

Ik heb een speciale Windows Vista GamerEdition *gedownload* maar daar zit geen fuctie op om verbinding te maken met een andere PC op afstand.. waar kan ik dat aanzetten? Als dat niet kan, wat is dan een goed remote control programma?

Greetz,Rambo :D
 
Ik vraag me af of je een Vista "Gamer Edition" moet vertrouwen maar dat is geen antwoord op je vraag.

Het nadeel van speciale versie is dat men veel eruit haald wat soms best handig kan zijn.
Als je in je zoekbalk "mstsc" intikt, heb je dan de beschikking over de remote?
 
Ik heb hem gedownload via Usenet. Verder gebruiken 1000en mensen die versie.. maar ik kan niks vinden onder de term mstsc.. :confused:
 
ultimate

remote desktop (mstsc) zit alleen in de Ultimate versie van Vista.

Ik zou ultravnc proberen. Dat werkt prima.
 
remote desktop (mstsc) zit alleen in de Ultimate versie van Vista.

graag een bron, aangezien mstsc (Microsoft Terminam Sevices Client) standaard in elke versie van Vista zit. (niet te verwarren met de terminal server) (bron)

Misschien dat je met onderstaande link de xp versie kan installeren om te connecten met een andere windows machine. (http://www.microsoft.com/downloads/...3D-BDBD-4983-92F7-479E088570AD&displaylang=en)

De andere kant op werkt dan niet btw, als je dat ook wil kun je de vnc variant van Nire proberen
 
je hebt gelijk, de terminal service client zit in ieder vista.

start->uitvoeren->mstsc
 
Hier wat aan gehad?
en anders VNC

Werkt ook niet.. en ik had gehoord dat VNC heel langzaam was.. maarja. anyway, het is opgelost. ik heb hem op mijn oude TV aangesloten. Dus alles lukt nu. :thumb:

Thanks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan