verifiyng dmi pool data

Status
Niet open voor verdere reacties.

rens en max

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Berichten
2
Ik heb een probleem. Zodra ik een geluidskaart in de pc plaats gaat alles goed (internet, geluid etc). Zodra ik echter de pc uitzet en wederom ga aanzetten blijft het scherm hangen met de tekst Verifying DMI Pool Data. Voor de rest gebeurd niets. Als ik de pc dan uitzet en ik haal de geluidskaart eruit start hij gewoon op.
Ik heb reeds een nieuwe geluidskaart gekocht (soundblaster) echter alles blijft hetzelfde zoals boven geschreven. Ik heb de geluidskaart ook in een ander slot geplaatst wederom gaat alles zoals boven beschreven.
Mijn pc systeem is windows XP pro.

Kan iemand mij soms adviseren. Ik heb weinig verstand van pc's dus gaarne in een reactie hiermee rekening houdend.

Alvast bedankt voor een eventuele reactie
 
Zit er ook een geluidskaart ingebouwd op het moederbord. Misschien geeft dat een conflict.
 
Je pool data heeft iets met je printer te maken, deze opnieuw installeren of een goede driver voor zoeken denk ik.
 
Geplaatst door jan rap
Je pool data heeft iets met je printer te maken, deze opnieuw installeren of een goede driver voor zoeken denk ik.



Sorry hoor maar dat heeft dus niks met je printer te maken!! Waar maak je dat uit op? In ieder geval niet op de link die je gaf. Ik denk meer aan een conflict met de onboard geluidskaart voor zover die aanwezig is en zoals hackerfrans zegt.
Zoals er in de link staat heeft het te meer te maken met de opstartbestanden en of een corrupt BIOS. Dit zou ook verklaren waarom het alleen na het plaasten van een geluidskaart gebeurt lijkt mij.
 
Heb zelf ook dit probleem gehad, vandaar dat ik dit hier gemeld heb, misschien een idee om dat probleem van hem, op, te, lossen, en daar gaat het toch om ??? TOCH.
 
Hallo

Ik heb de onboard geluidskaart uitgezet maar het probleem blijft. Ik heb ook de printer eraf gehaald maar het probleem blijft.

Wat ik vergeten was (misschien relevant) is dat ik de prblemen heb gekregen sinds ik van HETNET naar kabel ben overgestapt. Het modem in de pc is uitgezet en het nieuwe modem is middels een usb poort aangesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan