• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verkeerde waardes draaitabel met ID's en metadata

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomazw

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2013
Berichten
20
Hallo,

Ik probeer door middel van relaties te leggen van ID's met verschillende tabellen door middel van powerpivot. Nu wil het niet helemaal lukken omdat het niet de goede resultaten geeft als ik ze selecteer in de draaitabel.

Ik wil een uitklapbare draaitabel, zodat ik steeds een niveau in kan zoomen voor meer detail: bv :ketenproces ID1--> het daarbijbehorende subproces ID1--> de bijbehorende meetpunten van ID1 met resultaten--> de factuurnummers van bijbehorend meetpunt.

Nu als ik ketenproces ID1 selecteer komt het bijbehorende subproces erbij(dit is goed) maar als ik extra ****data erbij haal, zoals een naam gaat het fout. Want dan geeft de draaitabel alle subprocesnamen weer die niet gerelateerd zijn.

Hoe dit op te lossen?
 
Extra nog bijgevoegd een bijlage met verduidelijking van de indeling en een voorbeeld waaruit te zien is dat het niet klopt.
 

Bijlagen

  • Proces_V0.09.xlsx
    462,1 KB · Weergaven: 15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan