• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verlofboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

don42

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2014
Berichten
764
Beste helpers,

Ik heb een verlofboek gemaakt voor mijn werk (dat is bijna 9 mb groot).
Als iemand het wil inzien kan ik het mailen.
Ik probeer voor nu zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat ik graag wil.
In de bijlage heb ik hier een kleine versie van mijn verlofboek gemaakt.
Wat ik graag wil is dat er in tabbladen (aanvraag 1 t/m 4 ) datums worden ingevoerd en deze dan ook geplaatst worden naar een tabblad met de juiste datum.
Bijvoorbeeld: als chauffeur-19 (in aanvraag 1) de datum 13-3-20 aanvraagt, dat dan in tabblad 11 (daar staat 13-3-20) chauffeur-19 vermeld wordt, en dit dan gesorteerd op nummer en aanvraag.
Het laagste nummer van aanvraag 1 is het eerst aan de beurt het hoogst nummer van aanvraag 4 het laatst.
Ik hoop dat het duidelijk is, anders hoor ik het graag.

Als het teveel is wat ik graag wil (vraag) laat het mij dan weten; ik snap dat dit niet 1-2-3 voor elkaar is of ik moet me wel heel erg vergissen


Alvast bedankt voor het kijken naar het verlofboek en jullie tips hoe dit op te lossen.

Don
 

Bijlagen

  • verlofboek2020.xlsm
    721,1 KB · Weergaven: 65
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou eerst eens beginnen met een doordachte opzet. Als dit maar een kleine versie is dan ben ik benieuwd hoe de grote versie er uitziet. Wat is 13-3-20? Het is geen voorbeeldbestand maar een compleet project waarin niet is ingevuld dus ik heb geen idee hoe iemand jou een ander advies kan geven dan wat ik in mijn eerste zin gezet hebt.
 
Met de dagen van een jaar in kolom A kun je kolom B gebruiken (personeelsID) voor de eerste aanvraag, kolom C (personeelsID) voor de tweede, enz.

Dat lijkt me voldoende om de verlofaanvragen te registreren. Of gaat het om 10.00-en werknemers ?

Voor de eerstkomende 10 jaar niet meer dan 3652 regels nodig van 1 werkblad dat er meer dan 1 miljoen kan bevatten.
 
Laatst bewerkt:
hoe kan ik een rar bestand van 5 mb uploaden?
wil graag het verlof bestand laten zien
 
verlof

download het bestand klik hier

vooral het tabblad kalender is erg groot
hier zou ik graag een betere oplossing voor hebben
 
Laatst bewerkt:
De betere oplossingen zijn al geboden. Alleen jouw denkpatroon moet nog even om.:)
 
Ben toch benieuwd hoe deze vraag uiteindelijk opgelost is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan