• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verticaal zoeken in 4 bladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnie123

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
Berichten
595
Beste forumleden.

Ik wil graag verticaal zoeken over 4 tabbladen, daar gebruik ik de volgende formule voor:
Code:
=als(niet(isfout(VERT.ZOEKEN(B3;'poule 1'!D:F;3;onwaar));als(niet(isfoutVERT.ZOEKEN(B3;'poule 2'!D:F;3;onwaar));als(niet(isfout(VERT.ZOEKEN(B3;'poule 3'!D:F;3;onwaar)));als(niet(isfout(VERT.ZOEKEN(B3;poule4!D:F;3;onwaar))))
maar hier krijg ik de melding
de formule die u heeft getypt bevat een fout
kan iemand mij vertellen wat de fout is, staar me er blind op.
bvd ronnie
 
2 foutjes zater er wel in maar of het nu werkt?

Code:
=als(niet(isfout(VERT.ZOEKEN(B3;'poule 1'!D:F;3;onwaar));als(niet(isfout[COLOR="#FF0000"]([/COLOR]VERT.ZOEKEN(B3;'poule 2'!D:F;3;onwaar));als(niet(isfout(VERT.ZOEKEN(B3;'poule 3'!D:F;3;onwaar)));als(niet(isfout(VERT.ZOEKEN(B3;[COLOR="#FF0000"]'[/COLOR][COLOR="#FF0000"]poule 4[/COLOR][COLOR="#FF0000"]'[/COLOR]!D:F;3;onwaar))))
 
Probeer anders:
Code:
=als.fout(vert.zoeken(B3;'poule 1'!D:F;3;onwaar);als.fout(VERT.ZOEKEN(B3;'poule 2'!D:F;3;onwaar);als.fout(VERT.ZOEKEN(B3;'poule 3'!D:F;3;onwaar);als.fout(VERT.ZOEKEN(B3;poule4!D:F;3;onwaar);""))))
 
hallo cobe en koster
bedankt voor de reactie's
cobe als ik de foute corrigeer krijg ik de melding dat er teveel geneste niveaus gebruikt wordt.
en bij die van koster krijg ik geen uitkomst.
weten jullie een betere oplossing?
bvd ronnie
 
Load eens een voorbeeld bestandje up, voor ons is het anders ook maar gissen
 
sorry koster als ik wat overneem moet ik het wel goed doen typ foutje van mij.
de formule van jou werkt bedankt hier voor.
groetjes ronnie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan