• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verticaal zoeken in meerdere bestanden op het laatste tabblad van het bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterwi

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2017
Berichten
11
Hallo,

Ik heb een personeelslijst met het personeelsnummer in Kolom A.
Bovendien heb ik voor elk personeelslid een excel-file met als naam het personeelsnummer (vb. 2000.xlsx).
In elke exel-file staan er meerdere tabbladen waarvan het eerste tabblad 2000, het tweede tabblad 2000 (2), het derde 2000 (3), enz.
Elke excel-file en elk tabblad in die excel-files heeft dezelfde structuur en de zelfde titels
vb. in lijn 1 kolom 1 staat "Naam personeelslid" en in kolom 2 staat de naam van het personeelslid.

Ik zou nu gegevens uit het laatste tabblad van elke file willen opzoeken met verticaal zoeken.
Als ik de formule rechtstreeks invul gaat dit zonder problemen. Maar de bedoeling is dat de formule automatisch ingevuld wordt.
=VERT.ZOEKEN($C$1;'C:\Users\Admin\Documents\Peter\Test\[1000.xlsx]1000(3)'!$A:$B;2;ONWAAR)

dus de velden 1000.xlsx en tabblad 1000(3) zouden automatisch opgevuld moeten worden.
Weet iemand hiervoor een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan