verwijderde foto's prullenbak Samsung j6 terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvangenderen

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2019
Berichten
38
Ik heb per ongeluk foto's verwijderd uit de prullenbak in de app Mijn bestanden map op mijn Android telefoon Samsung j6, de foto's zijn perkament verwijderd uit de prullenbak Mijn bestanden, met welke app kan ik de bestanden terughalen?
 
ik zet men foto s op Google foto s als je ze dan wist en ook de prullenbak leegmaakt kan je die altijd terug zetten
is het zo ? en het is verstand om van je foto s regelmatig een back up te maken
 
een prullenbak waar verwijderde foto s 60 dagen lang worden bewaard. Open hiervoor de Google Foto's-app op je Android-smartphone, tik linksboven op de drie streepjes en kies 'Prullenbak'. Hier tref je een verzameling van bestanden die je de afgelopen tijd hebt verwijderd
 
Anders dan dit te doen via een recoverybedrijf zou ik even geen oplossing weten. Je moet namelijk buiten het besturingssyteem om bij de dataopslag kunnen komen en dan zien dat je de data er nog vanaf krijgt. Vraag is hoeveel van die data nog leesbaar is na 10 maanden. Ik heb geen idee hoe Android precies omgaat met het hergebruik van lege ruimte.
 
Met welke programma of app ik de verwijderde foto's van Samsung j6 terughalen?
Mijn laptop herkent mijn telefoon Samsung j6 niet via usb als ik mijn telefoon aansluit met een usb kabel
 
Vertel ons eerst eens wat je zoal geprobeerd hebt. Als ik zoek op dit onderwerp vind ik 10-tallen tutorials en programma's om dit voor elkaar te krijgen.
 
Geef eerst eens antwoorden op de vragen die gesteld worden zoals beschrijven wat je allemaal al geprobeerd hebt.
 
God allemachtig. We moeten het er ook echt uittrekken he. Als MobiSave niet werkt ok. Maar krijg je dan een foutmelding of vind het programma niks of is er een andere reden waarom het niet werkt? Lijkt me redelijk cruciale info.

Verder zou ik je adviseren die telefoon uit te schakelen en voorlopig niet te gebruiken. Elke dag dat dat ding aan staat wordt de kans kleiner dat bestanden te herstellen zijn.
 
Het is mooi geweest. Deze gaat op slot gezien in Jan 2023 dezelfde vraag ook al is gesteld en ook daar niet meer gereageerd werd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan