Video playback Safari/AppleTV

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen199

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Berichten
184
Goedenavond allemaal,

Ik heb iets vaags. Ik heb een abonnement op NLZiet en Videoland. Als ik een serie daarvan op mijn Mac (MacBook Air M2) afspeel op safari blijft de video playback zwart, maar ik hoor wel geluid. Pauzeren en doorspoelen werkt ook gewoon maar er komt geen beeld. In Chrome op de Mac werkt het wel. Heb de laptop en router al herstart. Adblock uitgezet, helpt allemaal niet. Nou is het gekke nog dat ditzelfde ook precies zo aan de hand is op de AppleTV. Als ik hem via de iPhone cast naar de AppleTV via Airplay werkt alleen het geluid. Zelfde geldt voor het starten van een video vanaf de AppleTV zelf. Casten naar een Chromecast werkt wel via de iPhone. Youtube werkt dan weer wel via Safari en de Apple TV. Heb de AppleTV ook al een keer gereset naar fabrieksinstellingen. Heb deze laptop ook pas nieuw, op de oude Mac werkte dit ook niet. Zie ik iets over het hoofd? Heeft iemand nog ideeën?
 
Het klopt dat het niet klopt. Maar wist niet dat het ook bij NLZiet en Videoland mis gaat. Bij NPO ook. Het heeft te maken met wat Safari met veel streaming video doet.
En is heel irritant. Misschien lossen ze het nog een keertje op. Tot die tijd moet je een andere browser gebruiken, of een Smart TV met daarop de apps van NLZiet en Videoland. En je kunt Airplay vanaf die alternatieve browsers naar de AppleTV doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan