video ts bestanden afspelen via streaming op je tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

eugenek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2015
Berichten
1
normaal brand ik een bestand ( video ts ) op een schijf en speel deze via home cinema af op TV.
Nu moet je volgens mij ook direct kunnen streamen naar de TV. Dat lukt mij ook wel echter er staat geen ondertiteling bij.
Deze ondertiteling wordt er bij branden bijgezet volgens mij.
Dus als dat noodzakelijk is moet de video-ts gebrand worden/ Kan je die dan ook branden op de harde schijf ipv dvd ?
Mijn brand programma geeft nl geen optie aan om te branden op harde schijf
alvast dank voor reactie
 
hoi hoi

Branden op HD ?? nee dat kan niet maar kopiëren kan je wel, bovendien als maar op betreffende film geen ondertiteling aanwezig is die moet je ook vinden en toevoegen enz..
 
Laatst bewerkt:
Op de harde schijf branden word moeilijk je kunt de video ts op de pc met een prog afspelen bv Power dvd.
En dan naar de tv streamen bekabeld met hdmi.
Of via een media speler met een externe hardeschijf
 
Hoi,
Ik hoef nooit een ts te branden , ik gebruik VLC mediaplayer , die kan je perfect aansluiten op uw tv via uw pc ondertittels via srt bestandje (zelfde titel als uw film)
groet
(Zijn er beter oplossingen, ik hoor het ook graag:)
 
hoi hoi hoi ben weer ......:D

I.v.m. op TV kunnen kijken ( streamen ) waarom op HD branden/kopiëren ?? kan je niet gewoon op een USB stick deze film kopiëren, en vervolgens in DVD-Player insteken en zo klaar is kees ...gewoon op TV kijken ..

Op die manier en zo doe ik dat ook namelijk ...:D
 
Laatst bewerkt:
Hoe doe je dat streamen nu?
 
In Kodi kan je in het OSD (On Screen Display) de ondertiteling aan zetten op het moment dat de film wordt afgespeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan