• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorstel uit te voeren meting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rose1983

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2017
Berichten
56
Beste helpers,

ik ben bezig met een overzichtsblad voor bij ons op de afdeling. ik heb hierin een overzicht van onze autoclaven en hoevaak deze zijn onderzocht. nu wil ik graag in de onderste velden te voorschijn laten komen welke autoclaaf gedaan moet worden.

op basis van het laagste aantal moet er in het veld dus komen te staan dat die ( met laagste aantal keer onderzocht ) moet worden gedaan.

ik heb geen idee hoe ik dit moet doen en hoe je moet omgaan als er meerdere velden zijn met hetzelfde laagste getal. kan iemand mij hierbij helpen?

het komt er dus op neer dat onderaan in de twee velden moet komen te staan welke in welke cel het laagste of de laagste getallen staan. zodat wij weten welke we de eerst volgend ekeer moeten onderzoeken.

bijgevoegde excel is op basis van engelse versie excel.
 

Bijlagen

  • F-0 metingen 2020 OVERZICHT.xlsx
    33,1 KB · Weergaven: 13
ik heb nu in het blad staan in de onderste 2 cellen wat er in zou komen moeten staan. aan de hand van de waarde die het minst voorkomt in de lijstjes.

hoe krijg ik dit voor elkaar dat het automatisch wordt bijgewerkt

in Cel C34tmC38 en H34tmH39 staan het aantal metingen van bestreffende autoclaven die in de cellen er naast genoemd worden.
 

Bijlagen

  • F-0 metingen 2020 OVERZICHT.xlsx
    33,4 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan