Voorwaardelijke opmaak Access 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

LucHeyndrickx

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 dec 2003
Berichten
1.030
Beste mensen,

Sinds kort gebruik ik Office 2013. Met vorige versies heb ik al verscheidene programma's gemaakt, en ook gebruik gemaakt van functies zoals 'voorwaardelijke opmaak'.
Helaas schijnt dat nu niet meer te lukken.

Ik zet een formulier in de ontwerpweergave.
Selecteer een besturingselement (teksvak)
Ga naar 'Hulpmiddelen voor formulierontwerpen.
Vervolgens 'Opmaak' => 'Voorwaardelijke opmaak'

Dit pictogram is gekleurd (dus niet grijs).
En toch gebeurd er niets als ik er op klik.

Heeft iemand een idee?

mvg,
Luc
 
Ik kan je probleem niet reproduceren.Wellicht een voorbeeldje?
 
Alvast bedankt voor je reactie.
Ik wou daarnet een printscreen maken... alle handelingen uitgevoerd die ik daarnet ook beschreef... en plots werkt het wel :D
Zééééér raar.
Voordat ik het bericht hier postte, had ik het nochthans verscheidene malen geprobeerd. Zowel in rapporten als in formulieren.

Ik ga dit bericht dan ook als afgehandeld zetten. En natuurlijk hopen dat ditzelfde probleem zich niet meer voordoet.

groetjes,
Luc
 
Lol.... Ik ben nooit de grootste voorstander geweest om steeds het nieuwste van het nieuwste aan te kopen. Maar op het ogenblik dat het vernieuwd is, vind ik dat je beter bij dat nieuwe kan blijven.
Anders blijf je steken in het stenen tijdperk.
 
Office 2010 zou ik niet het stenen tijdperk willen noemen.... Office 2013 daarentegen is in mijn ogen een behoorlijk aantal stappen dichter bij de oerknal dan welke Office versie dan ook :). Je moet, kortom, bij upgraden in eerste instantie kijken naar de winst die zo'n upgrade oplevert. Ik heb zowel 2010 als 2013 draaien, en in mijn ogen is 2010 superieur. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua functionaliteit. Ik heb in 2013 nog niks gezien dat ik in 2010 mis. Omgekeerd wel.
 
Ergens moet ik je wel gelijk geven.
Tot hiertoe ontdekt:
De grafieken zitten er niet meer bij.
Replica's (die ik trouwens toch niet gebruikte) ontbreken ook.
 
En (en dat vind ik dus echt ongelooflijk: ) in Word kun zit de optie <Toevoegen aan Autocorrectie> niet meer in het snelmenu. En welke idioot bij Microsof de 'Backstage view' (die helemaal vooraan staat, en dus gewoon 'Frontstage view' had moeten heten ;) ) heeft aangepast, zal wel een ereplaatsje in de gallerie "kijken waar we nu weer mee weg kunnen komen" hebben gekregen!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan