Vorige pagina knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjors Heldens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Berichten
2
Dag allemaal,

Bedankt voor uw interesse! Ik ben met een vriend samen onze eerste database aan het maken maar we komen ergens niet uit. We hebben namelijk een knop gemaakt waarmee we naar de vorige pagina willen gaan maar we kunnen alleen een macro schrijven waarbij we een specifieke pagina in kunnen stellen. Is het mogelijk een macro te schrijven die we aan deze knop linken waardoor je dan automatisch naar de laatste pagina gaat?

Ik hoop dat iemand een oplossing weet. In ieder geval alvast bedankt.

groetjes Sjors

owja, nu ik toch bezig ben: is het ook mogelijk om de cursor in een "handje" te laten veranderen als deze over een actief label gaat zodat je kan zien in het form dat dit een actief element is?
 
Ik neem aan dat het over Microsoft Access gaat,

Ook neem ik aan dat je in een formulier of rapport bezig bent,

Zo ja, in een formulier of rapport kun je gewoon een nieuwe knop toevoegen
en deze de opdracht: "naar vorige record gaan" toewijzen.
Dit scherm krijg je vanzelf als je een nieuwe knop aan je form. of rapp. toewijst.
 
functie staat er niet bij

Dag MoRpHeUz en andere lezers,

bedankt voor je snelle antwoord. Ik was inderdaad een aantal cruciale zaken vergeten te vermelden. (eerste keer posten he :confused:) Het gaat inderdaad om Microsoft Acces 2007, en dan ook inderdaad bij het ontwerpen van een formulier.

Als ik hier een knop toevoeg kan ik daar inderdaad een aantal functies aankoppelen in het scherm dat automatisch geopend word. Maar de functie om naar het laatst bezochte formulier te gaan staat hier niet bij. Wel kan ik een zelf geschreven macro kiezen waarmee ik naar een bepaalde ingestelde pagina kan gaan.

Misschien zie ik iets over het hoofd of omschrijf ik het verkeerd, ik hoop dat u me kunt helpen. In ieder geval bedankt.

groetjes sjors
 
Laatst bewerkt:
Ik zit met hetzelfde probleem. Want ik werk met een login, waarbij de gebruiker naar een verschillend switchboard wordt gestuurd afhankelijk van zijn rechten. Nu is het probleem dat ik die echt wel naar het vorige formulier moet sturen en niet naar een schakelbord van iemand met meer rechten.

Volgens mij staat er inderdaad een standaardknop voor het schakelen tussen records, maar voor een vorig formulier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan