Vraag aan gebruikers van Irfanview.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton Doove

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2005
Berichten
247
Beste Mensen.Wie onder jullie heeft kennis en ervaring met het gebruik van Irfanview met versie 4.20? Ik wil in dit geval graag meer weten over het volgende.

Het gaat mij n.l.om het toepassings-gebruik van de Multi-Media-opties die Irfanview biedt.
Die opties werden al geboden in versie 3.85,want daarover schreef Addo Stuur al in zijn boek
over het gebruik van Irfanview,waarvan de maker deze opties ondertussen verder ontwikkelde.

Ik weet echter niet hoe dit verder is ontwikkeld met welke nieuwe opties,want Addo Stuur ging in zijn boek niet mee met die ontwikkelingen en schrijft zelf geen boeken meer.

Zijn er gebruikers van versie 4.20 die mij kunnen vertellen welke opties op het gebied van Multi-Media in Irfanview bruikbaar zijn en hoe het werkt?

Ik kreeg n.l.de indruk dat ik in Irvanview mijn dia`s in serie achter elkaar kan plaatsen en er
met bepaalde opties een filmpje van kan maken en ergens opslaan voor vertoning.

Hierover ben ik echter niet helemaal zeker,maar als het in versie 3.85 al kon,zou het nu in versie 4.20 zeer zeker moeten kunnen. Lijkt mij tenminste wel met een handleiding.

Graag verneem ik hierover de nodige reacties,waarvoor ik alvast vriendelijk dank en groet.

Anton Doove
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan