vraag met betrekking tot het merk mp

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudjuh92

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2014
Berichten
6
hoi allemaal

mijn naam is ruud en ik heb een paar dagen geleden een nieuwe i7 pc gekocht van het merk mp

dit zijn enkele spec van de pc


MP Premium Power met i7 processor en 1TB schijf.

•Processor: Intel® Core™ i7-4790 3.6GHz quad-core
•Werkgeheugen: 4 GB
•Opslag: 1TB HDD
•Videokaart: Intel® HD Graphics 4600 (onboard)
•Besturingssysteem: Windows 8

we hebben gelijk na aankoop mijn oude hdd van mijn laptop in de pc bij geplaatst
er zit nu dus 2tb hdd in



nu heb ik voor de aankoop van de pc in de winkel gevraagt waar het merk mp voor staat maar hier konden ze geen antwoord op geven
ze dachten dat het hun eigen merk was maar wisten dit niet zeker

nu hoopte ik dat jullie ervaring hadden met het merk en mij hier wat meer over konden vertellen

kan het zijn dat het gewoon een samengestelde pc is waar een sticker van de bouwer op geplakt is
mp logo is ook in de sorftware van windows 8 geintergreerd


en is dit een beetje een degelijke pc
de spec zijn goed daarom heb ik hem ook gekocht
ik vind de binnenkant belangrijker dan wat er aan de buitenkant op staat maar k vraag het me toch af

alvast bedankt

gr ruud
 
Enige waar ik aan kan denken is micron pc, al gebruikte die mpc als afkorting. (en is al failliet sinds 2007 ofsow) [edit]2008 volgens wikipedia[/edit]

De specs zien er op papier niet verkeerd uit. Deze pc kan wat lichte games aan en voor de rest zowat alles :)
Over de kwaliteit van de onderdelen kan ik natuurlijk niets zeggen aangezien daar geen merk / typevermelding bijstaat.

[edit]Is er een mogelijkheid een foto te uploaden?[/edit]
 
Hallo

"we hebben gelijk na aankoop mijn oude hdd van mijn laptop in de pc bij geplaatst "

Terwijl dit systeem open was , had je beter eens gekeken welk merk motherboard er was gemonteerd.

Merk v/d gemonteerde voeding verteld ook veel van de uiteindelijke bouwkwaliteit.

Is de kablering er in gegooid , of is alles mooi vastgemaakt d.m.v. tie-raps zegt ook veel.

Zo maar enkele punten die verhelderend kunnen zijn.

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan