• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vragen of onderwerpen uit het forum opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

HBot

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Berichten
325
Forum,
Is het mogelijk om bepaalde vragen te markeren zodat ik deze later makkelijker kan terug vinden.
via zoek functie is het vaak lastiger omdat het onderwerp anders verwoord wordt.

veel vragen bevatten interessante onderwerpen die later van pas kunnen komen, zodat de vraag niet steeds gesteld hoeft te worden.

Gr
 
Opslaan in een word document met eventueel een link
 
Wat ook een mogelijkheid is: in "onderwerpopties" kiezen voor "abonneer op de vraag".
Dan staan ze bij "directe links" → geabonneerde vragen.
 
ik had ook zoiets op een vorige website, dat werkte perfect tot die site opgedoekt werd.
Misschien is dit op lange tenen trappen, maar de toekomst van deze site is onderwerp van de volgende (virtueel ???) algemene vergadering.
Dus voorlopig zelf summier ideeën bijeen houden zoals JVeer voorstelt, is meest aan te raden.
 
@femke98 Dat is een politiek statement hé .. nog nooit geweten dat iemand een 'bedrijf' overneemt en er meteen bij zegt dat het de bedoeling is de boel zo snel mogelijk op te doeken of op zijn minst op te slorpen. Dat is niet verstandig om dat te zeggen, maar neemt niet weg dat men er waarschijnlijk wel aan denkt én dat het ook het verstandige zou zijn om te doen, om beheer, kosten en versnippering tegen te gaan.
Als je weet dat de technische onderbouw van dit forum verouderd is én dat dit één van de redenen is om het uit handen te geven hoef je geen helderziende te zijn om te weten wat er zal gebeuren hé ... Vraag is alleen : hoe snel, hoe geleidelijk, wanneer ...
 
snap je antwoord niet zo goed Digicafee.
Ik lees toch het volgende in wat het bestuur geschreven heeft:

Het grootste knelpunt zit in het beheer van de site. Hier hebben we de eerste knoop doorgehakt. Wij zijn blij te kunnen melden dat er een partij gevonden is die ons niet alleen het beheer van Helpmij.nl uit handen neemt, maar de site ook verder wil ontwikkelen. Bij de evaluatie van de gesprekken met de beide externe partijen bleek dat zowel bestuur als beheer het meeste vertrouwen hadden in de intenties en plannen van de beheerders van “NCF”, het Nationaal computer forum. De insteek is duidelijk, Helpmij.nl is en blijft een aparte entiteit, naast Nationaalcomputerforum.nl, met eigen moderatoren en redactieleden, dus ook ons Magazine blijft uitgegeven worden.
Onze huidige beheerders bereiden nu de overdracht voor en zullen vervolgens hun werkzaamheden langzaam kunnen afbouwen.

Dus wat cow18 verteld lijkt mij niet relevant. Dat die ene website offline ging, betekend niet dat helpmij dat ook gaat doen.

Nu maar weer terug naar het vraagstuk van de TS.
 
oei, 2 dt-foudten:p in dezelfde zin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan