• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarden ophalen uit verschillende tabblad mbv VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvd2387

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2018
Berichten
17
Beste

Ik ben op dit forum al fantastisch goed geholpen, alleen is het nog niet 100% wat ik wil.
Nu zeggen verschillende dat ik met formules alleen niet verder geraak.

Daarom nieuwe vraag, kan iemand mij verder helpen door mij een eerste aanzet te geven richting VBA.

In bijlage het testbestand. 3 verschillende bronnen, een 'test' sheet en een eindresultaat sheet.

Wat is de bedoeling:
- uit source 1 wordt het departement één keer opgehaald (unieke waarde) (waarom deze source? Omdat er voor deze een level bestaat en ik alleen deze met een lever wil zien);
- uit source 3 wordt dan vervolgens de naam van het departement gehaald;

Volgende punten lukken niet of niet volledig met formules:
- uit source 2 moet het juiste center gehaald worden dat bij een bepaald departement hoort. Er zijn meestal meer centers per departement (!). Wat ik daar graag zou willen is dat er per center een nieuwe rij onder het betreffende departement wordt gevoegd (zie result sheet).
- uit source 1 wordt er per departement aan het juist Level de juiste naam gehangen. Het is mogelijk dat er meerdere namen per level zijn (zie I-DEP_01 -> L0). Nu met de formule krijg ik dat niet juist. Ik krijg hier 'Hans' terwijl dit 'Anne' en 'Bert' moet zijn.

Heel veel uitleg/gepraat..
Ik hoop dat ik niet te veel vraag en dat er iemand is die mij graag wilt verder helpen.

Alvast super hard bedankt!!
M

Bekijk bijlage Testbestand3.xlsx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan