wachtwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

banaantjes

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2006
Berichten
8
ik heb even een vraagje.
ik heb een probleem.

het is als volgt:

ik ken iemand die is moeder van een 13 jarige dochter.
en die heeft helaas wat problemen.
zoals msn ( met misschien wat ouder mannen )
en nog veel meer **** hoef ik verder niet op in te gaan denk ik.

maar nu heeft zij bij haar thuis van alle pc het internet maar er af gehaald omdat de dochter het voor elkaar wist te krijgen dat haar moeder de geschiedenis niet meer kon inzien.

jullie zullen wel denken van ja wat moeten wij met deze info.
nou het is als volgt.

ik zoek een prorgamma waarmee je alle wachtwoorden die opgeslagen worden kan terug vinden.

ik weet dat er een programma is waarmee je kan zien welke website's bezocht zijn en welke wachtwoord worden ingevult.

ook kan je het programma zo instellen dat dit elke dag per e-mail word opgestuurd.

ik hoop dat iemand hier een goede oplossing voor heeft.

PS het gaat niet om het wachtwoord van windows want die haal ik er zo af via ERD commander maar om wachtwoorden zoals msn zodat we de geschiedenis aan kunnen zeten zodat de moeder alles terug kan vinden.


nu heb ik normaal een hekel aan zulke programma's omdat ik het kinderachtig vind om dit bij vrienden en bekende te doen maar in dit geval gaat het om een moeder die gewoon wil weten wat haar docher doet op het internet.

ik hoop dat mensen hier begrip voor hebben.

vriendelijke groet Timothy
 
Ik denk dat ook een kind van 13 recht heeft op privacy. Haar moeder zou beter een gesprek met die meid moeten hebben, in plaats van haar stiekum te controleren. Dan is de vertrouwensband een stuk minder....

Maar, ontopic, je zult denk ik een keylogger nodig hebben. Googlen op keylogger zal het een en ander verduidelijken.
 
Ik denk dat ook een kind van 13 recht heeft op privacy. Haar moeder zou beter een gesprek met die meid moeten hebben, in plaats van haar stiekum te controleren. Dan is de vertrouwensband een stuk minder....

Maar, ontopic, je zult denk ik een keylogger nodig hebben. Googlen op keylogger zal het een en ander verduidelijken.


WAARSCHUWING: meeste keyloggers bevatten virussen, trojans dus niet downloaden
 
zoekresultaten
Bovenste zoekresultaat geeft meteen al aan waarvoor dit gebruikt wordt: Kids & Parenting. Volgens de reviews van eerdere versies werkt het perfect, het is alleen een 7-dagen trial.
 
lol

het is een link kids & parents is geen software dat is een link naar downloads.com
waar je stuk of 10 software heeft die met kids & parents te maken heeft
 
Haha, ik was nog bezig met me reactie samenstellen toen jij al die link geplaatst had. Ach, nou heeft hij 2 links om op te kijken.
 
Even onder de aandacht van de moeder brengen: als ze zo'n programma installeert en er komt uit wat ze vreest... hoe wil ze dat aan haar dochter kenbaar maken? Want melden dat je die info 'stiekum' hebt verkregen lijkt me inderdaad qua vertrouwensband geen goed plan :confused:
Dus: zint eer ge begint!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan