Wat is de beste firewall?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irisss

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Berichten
124
Hallo allemaal,
Wat is de allerbeste firewall waar ik vast op kan vertrouwen?
Of is de windows (Vista) firewall toch gewoon de beste ? Windows Vista firewall wordt automatisch uitgeschakeld als je een andere firewall laat draaien, vandaar mijn vraag.
Momenteel laat ik PC tools firewall plus draaien, maar wel (helaas) i.p.v. de windows firewall. Waar ben ik beter mee af?
 
Er is geen "beste" firewall. Alleen Online Armour en Comodo zijn zeer goed. Zelf gebruik ik Comodo al jaren, en ben er zeer tevreden over. Comodo is nu ook uitgebreid met een sandbox. Dus elk programma wat niet vertrouwd wordt, draait in de sandbox.

Alleen bij Comodo wordt de firewall en de Antivirus in een pakket geleverd. Echter in de install wizzard kan je aanvinken wat je wilt, alleen de firewall of firewall en antivirus.

http://www.online-armor.com/

http://www.comodo.com/
 
Laatst bewerkt:
OFFTOPIC:

De beste firewall waar je op kan vertrouwen... Die is er!
Stap 1 - start je pc op
Stap 2 - schakel alle verbindingen(LAN, Wifi, bluetooth, modem) naar buiten af uit!
Stap 3 - haal de netwerkstekker er uit of nog beter alle kaarten die verbindingen maken met de buiten wereld er helemaal uit halen...

Nu heb je de beste firewall want niemand kan er meer inkomen (nou ja... van buiten af dan...)!
 
Laatst bewerkt:
OFFTOPIC:

De beste firewall waar je op kan vertrouwen... Die is er!
Stap 1 - start je pc op
Stap 2 - schakel alle verbindingen(LAN, Wifi, bluetooth, modem) naar buiten af uit!
Stap 3 - haal de netwerkstekker er uit of nog beter alle kaarten die verbindingen maken met de buiten wereld er helemaal uit halen...

Nu heb je de beste firewall want niemand kan er meer inkomen (nou ja... van buiten af dan...)!

Wat een humor..... maar helaas geen antwoord op mijn vraag!
 
ik gebruik Zonealarm vooral voor uitgaand verkeer tegen te houden,perfect
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan