Wat is de beste pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0126

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
123
Computers

Misschien een heel raar onderwerp, maar ik wou het gewoon weten en vragen staat vrij in dit land, dus hier vast ook. Ik vraag me af wat de beste pc is.

Voor snelheid, geheugen, mb-ram en al die andere gedoe die nodig is om een pc goed, snel, hanteerbaar, zuinig te laten draaien.

Graag zal ik ook wel eens weten wat de prijs van de duurste computer is (met natuurlijk de gegevens) en hoe duur die computer kost die de beste is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is de beste auto? :confused:

Die vraag is denk ik net zo min te beantwoorden als wat is de beste computer? Hangt helemaal af van je wensen. Iemand die posters van 1x1m ontwerpt heeft liever een Mac, een arm gezin in Afrika heeft liever een Eee-pc, de mensen van IBM die de supercomputer hebben gebouwd die 100 teraflops per sec aankan hebben weer andere eisen.... Ik denk dat deze laatste de duurste is, enkele miljoenen: http://bulletin.sciencebusiness.net/ebulletins/showissue.php3?page=/548/2230/7186

Ik weet het, jij hebt het natuurlijk over een personal computer; maar waar ligt de grens tussen Personal en Business?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan