Webcam is opeens hernoemd en werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeyboy0999

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2014
Berichten
3
Hallo,

Ik heb standaard in mijn laptop een webcam. Dat is een usb 2.0 camera, ik gebruik die vooral voor skype.
Nu is hij sinds vandaag verandert naar UVC Device, en kan hem niet meer gebruiken. Ik heb geprobeerd de stuurprogramma's bij te werken maar dat loste het probleem niet op.
Wat moet ik doen om de webcam weer te laten functioneren?

Alvast bedankt!
Gr Mike
 
Hallo Mike. heeft het wel altijd goed gewerkt. Kun je iets meer informatie geven dit is wel erg weinig. Merk van dat ding zit deze ingebouwd in je Laptop, Windows 7 of 8 enz enz. Krijg je een foutmelding. Wat heb je gedaan heb je een update gedaan of wat anders zitten scannen en iets te veel verwijderd bijv oorbeeld met C Cleaner, heb je zelf al iets geprobeerd. Eventueel MBAM draaien. Pak de Free versie en vink uit wat je niet nodig hebt. Systeemherstel overwegen, enkele dagen terug enz enz.
 
Opeens?

Hallo,

Na een dag wachten is het opeens weer hersteld naar 2.0 usb camera. Ik heb er een week op moeten wachten. :(
Alsnog bedankt voor de opties, als het weer gebeurd ga ik dat uitvoeren..
Het was een windows 8.1 laptop
 
Hallo Mike, dank je voor de terugkoppeling. Ja soms zijn dingen onverklaarbaar in onze digitale wereld. :rolleyes: ;) Groeten manamana.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan