welke headset kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

randomdude1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2013
Berichten
4
hallo ik wil een nieuwe headset kopen allen ik weet niet welke ik heb de LOGITECH G430 & de razer kraken pro analog gezien alleen ik weet niet welke ik game niet heel veel maar ik wel een goed geluid kwa headset de g430 lijkt bij ook beter maar is die 7.1 seround dan ook beter voor films kijken muziek luister
 
Tegenwoordig verschillen headsets niet veel meer, behalve de prijs dan... Je hebt een ruime keuze
uit verschillende merken (en dus ook prijzen). Wil je de beste kwaliteit ga je voor Razer vervolgens
kan je gaan voor een Turtle beach, Tritton of je kan wat je zegt een Logitech nemen. Maar zeker
de Logitech G430 is een mooie headset, gooie balans van kwaliteit en prijs. Wel kan ik je aanraden
als je een keer naar het buitenland gaat binnenkort (stel, hé) dan kun je het beter in het buitenland
kopen omdat het in het buitenland aardig wat goedkoper is (Spanje, Duitsland) Denk aan 10 - 20 euro.
 
maar is de 7.1 seround sound van de logitech ook goed voor films kijken en muziek luisteren beter dan de razer
Tegenwoordig verschillen headsets niet veel meer, behalve de prijs dan... Je hebt een ruime keuze
uit verschillende merken (en dus ook prijzen). Wil je de beste kwaliteit ga je voor Razer vervolgens
kan je gaan voor een Turtle beach, Tritton of je kan wat je zegt een Logitech nemen. Maar zeker
de Logitech G430 is een mooie headset, gooie balans van kwaliteit en prijs. Wel kan ik je aanraden
als je een keer naar het buitenland gaat binnenkort (stel, hé) dan kun je het beter in het buitenland
kopen omdat het in het buitenland aardig wat goedkoper is (Spanje, Duitsland) Denk aan 10 - 20 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan