edmoor
Inventaris
- Lid geworden
- 8 sep 2000
- Berichten
- 39.754
- Besturingssysteem
- Windows XP, 7, 10, 11-23H2
- Office versie
- Office 365
Probeer deze eens.
Bij het toevoegen van een werkblad wordt het lijstje automatisch aangepast en bij het verwijderen van een werkblad ook. De schuifbalk komt vanzelf tevoorschijn als er meer werkbladen zijn dan er in het lijstje passen. Tevens nu niet meer op alfabetische volgorde. Wat ik nog niet voor elkaar heb is dat het lijstje wordt ververst wanneer je de naam van een werkblad wijzigt. Dat gebeurt dan wel wanneer je naar een ander werkblad gaat.
Bij het toevoegen van een werkblad wordt het lijstje automatisch aangepast en bij het verwijderen van een werkblad ook. De schuifbalk komt vanzelf tevoorschijn als er meer werkbladen zijn dan er in het lijstje passen. Tevens nu niet meer op alfabetische volgorde. Wat ik nog niet voor elkaar heb is dat het lijstje wordt ververst wanneer je de naam van een werkblad wijzigt. Dat gebeurt dan wel wanneer je naar een ander werkblad gaat.
Bijlagen
Laatst bewerkt: