Wie weet raad???

Status
Niet open voor verdere reacties.

MDG1977

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2009
Berichten
12
Hallo allemaal,
ik heb een vraag en ik kom er zelf niet uit wat het is.
Om de zoveel minuten krijg ik een ballonnetje in mijn internet pagina waarin staat:door een probleem in deze webpagina is dit tabblad gesloten en opnieuw geopend door internet explorer.
Als ik dan windows taakbeheer open en op processor klik staat er ik weet niet hoeveel keer: iexplore.exe in en die nemen allemaal ruimte in,maar ook hoor ik daardoor zomaar een vreemde radiozender zomaar uit het niets door die iexplore.exe.
en als ik deze verwijder komt er steeds weer een nieuwe voor in de plaats en geeft ie dat ballonnetje met die tekst weer.
Weet iemand hoe dit komt en kan ik dit uitschakelen ofzoiets?

Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Groet MDG
 
Ten eerste is Firefox niet 'beter' dan IE.
Ieder zijn voorkeur, en firefox is gewoon de standaard dingen die je kunt gebruiken.
IE heeft goede plugins, en dat er dan fouten inzitten. tuurlijk.

maar genoeg over firefox.

de oorzaak van jouw probleem is mij volkomen onbekend.
krijg je deze meldingen nog steeds als je internet explorer opnieuw installeerd?
en als dit sinds korte tijd is, zou je ook nog systeemherstel over je computer kunnen halen, en deze dan herstellen naar voor het probleem zich voordeed.

Als ik hier antwoord op weet, kom ik miss verder. voorlopig hou ik het hierbij.:thumb:
 
Het is al een tijdje aan de gang dus systeem herstel kan niet meer.
En weet er verder ook niet zoveel vanaf,maar opnieuw internet explorer installeren...hoe doe ik dat?een andere versie ofzo?
 
zoals al gezegd is andere browser nemen v.b. mozila firefox, google chroom, opera
 
Ik wil helemaal geen andere browser,ik heb nooit problemen gehad met IE.
Ben gewoon benieuwd wat het probleem veroorzaakt en hoe ik het op kan lossen,maar ga proberen om IE te herstellen of opnieuw te installeren en hopen dat het dan overgaat.
 
met de oorzaak van het probleem kan ik je niet helpen, ik heb echt geen idee.

met het oplossen misschien wel.
eerst moet je een internet Explorer opnieuw downloaden http://www.microsoft.com/netherlands/windows/internet-explorer/default.aspx
voor IE 8, klik op nu downloaden, en vervolgens op opslaan

http://www.microsoft.com/downloads/...BE-3385-447C-8A30-081805B2F90B&displaylang=nl
voor IE 7, klik op downloaden en vervolgens op opslaan.

als je deze niet kunt downloaden met IE, omdat die vage melding steeds komt, wil ik hem je ook wel sturen, maar dan is winrar verplicht.

zodra je dit gedaan hebt ga je naar start -> configuratiescherm -> programma's (of software, zoals dat bij xp heet).
hier zoek je even naar internet explorer, en je klikt vervolgens op verwijderen.
loop de setup even door en start de computer bij voltooien opnieuw op.
start nu het nieuwe internet explorer bestand. en installeer internet explorer opnieuw.
als het goed is moet deze nu weer goed werken.

als je xp hebt kun je bestte IE 7 nemen, voor vista kan dit ook, maar 8 is nieuwer, en dus beter:D

Succes ermee, ik hoop dat het lukt.

Mau1992
 
Sinds wanneer kun je Internet Explorer op deze manier verwijderen?
 
ipv commentaar te geven op mijn stelling, geef dan even de juiste manier van hoe je deze wel kunt verwijderen. want hier hebben we dus niks aan he:confused:
 
gewoon ie7 of ie8 downloaden en installeeren hij uninstalleert je oude ie7 vanzelf
 
Hallo allemaal,
Ik heb IE 8 gedownload en geinstalleerd,en volgens mij heeft het gewerkt,want ik krijg die melding niet meer,en hij staat ook niet meer tig keer in die lijst.
Bedankt voor alle reacties..
Gr MDG1977
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan